Obserwatorzy

środa, 7 października 2015

Pas ciążowy

Jak jesteśmy jeszcze w letnich klimatach to zaprezentuję Wam pas ciążowy do sesji zdjęciowych. Pan został wykonany w stylu marynarskim. Wykorzystałam satynę niebieską i granatową w kropki, granatowy materiał z delikatnym wzorem, oraz bawełnę i tasiemkę siateczkową w kolorze białym i czerwonym. Pas został ozdobiony aplikacjami - kotwicą i sterem, Wszystko podklejone filcem przytwierdzone do satynowej tasiemki.



Jak Wam się podoba?
Tutaj pierwszy taki pas, który wykonałam na wiosnę.

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajne robisz te pasy :D Super kolorki kwiatów, no i same kwiatuszki również bardzo ładne :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny pomysł z tymi pasami

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kwiatuszki w marynarskich kolorach prezentują się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alez ja sie za Toba stesknilam :) Sliczne kwiatki.Bardzo mi sie pas podoba :)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, ze coś takiego istnieje, ale jest piękne!
    Co do kartki to... nie mogłam się powstrzymać! :) Cieszę się, że się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez jestem z tych co pierwszy raz widzą i słyszą o czyms takim :D ale ładne to to :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja stety i niestety ;) nie miałam okazji robić sobie takich zdjęć, ale ten pas wygląda fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń