Obserwatorzy

wtorek, 13 października 2015

Prywatna wymianka z Natalią

Jakiś czas temu Natalia oferowała na wymiankę swoje przydasie, a dokładniej mówiąc na różyczki, które produkuję. Ja się z chęcią po nie zgłosiłam. Zobaczcie co dostałam ( zdjęcie pożyczone, mam nadzieję, że autorka nie będzie miała nic przeciwko) :

Przepiękną kartkę:



Śliczną bransoletką, która już miała premierę na mojej łapce:


Mnóstwo różyczek, w kilka rozmiarach :



Kwiatków było tyle, że zapełniły ten koszyczek:


W życiu się nie spodziewałam, że dostanę tyle tych róż, jak możecie się domyślić jestem bardzooo zadowolona.

Ja dla Natalii przygotowałam kilka bransoletek i jakieś przydasie:
Natalia co prawda nie powiedziała jaki konkretnie kolor chce, więc postałam się by było różnorodnie. Wiedziałam jedynie, że podoba Jej się makrama i koraliki crackle, oraz, że nosi ubrania w kolorze chabrowym:






Dziękuję Ślicznie za wymiankę:)

9 komentarzy: