Obserwatorzy

czwartek, 15 października 2015

Wymianka urodzinowa

Kolejną osobą, która miała urodzinki (wczoraj) była Dorota, która ma kota. Wysłałam do Niej plecioną bransoletkę czarno fioletową i niebieską z rzemienia szytego, dołożyłam kartkę i kilka drobiazgów. Mam nadzieję, że obdarowana była zadowolona. 
Organizatorką wymianki jest Hubka i jak na razie wszystko idzie jak po maśle. A Wy lubicie takie wymianki? Na imieniny czy urodziny? 
Sama myślę, nad zorganizowaniem podobnej, jak się plan zmaterializuje odezwę się w tej sprawie na początku przyszłego roku :)



13 komentarzy:

  1. Ja bardzo chętnie bym w takiej wymiance wzięła udział :)
    Śliczne bransoletki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie świetne prezenty. Tez chętnie wzięłabym udział w takiej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. super prezenty zrobiłaś ja tez lubię takie wymianki

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie wymianki są super. Teraz tylko czekamy na reakcję naszej Dorotki, bo wiadomo, jej opinia o prezentach dostanych, jest najważniejsza. Twoje wyroby są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarno - fioletowa bransoletka - mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to samo zdanie co Greenfog- świetne te Twoje bransoletki ze zmrożeńców

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam swoje prywatne urodzinowe wymianki z moimi penpalami, także z 12 osobami :D choć teraz to będzie tylko z 10... :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ja lubie choć ostatnio ma pare nie fajnych doświadczeń z wymianek łącznie z tym że jedna osoba w ogóle się nie wywiązała i do dziś nie odzewała :( to przykre i zniechęca ale jeśli wiem , że miałabym sie wymienić z osoba którą "znam" z blogowego świata to bardzo chętnie :)

    bardzo podoba mi sie ta bransoletka fioletowa

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne rzeczy :)
    zapraszam na glosowanie w konkursie, na blogu wszystko opisane, dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prezenty, a taka wymiana mogłaby być bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi sie podoba :-)
    jeśli grupa jest "solidna" jak to się zdarzyło w pzypadku tej całorocznej wymianki to naprawdę warto, fajna zabawa i wielka satysfakcja

    a przy okazji można poznać świetnych ludzi :-)

    pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne :) Zwłaszcza ta z oszronionych koraliczków :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń