Obserwatorzy

piątek, 2 października 2015

Kolekcjonerka

Witam Was w kolejnym miesiącu. Zawsze pierwszego dnia nowego miesiąca obiecuje sobie, że ten będzie rekordowy pod względem ilości zamieszczonych postów, ale później wychodzi jak wychodzi. Serdecznie Wam dziękuję za tak liczne komentarze pod poprzednim wpisem, mam nadzieję, że cały czas będziecie mnie odwiedzać:)
Dzisiaj chciałam Wam przedstawić kolejną kolekcjonerkę. Pani Irena posiada ponad 3500 świnek : pluszowych, drewnianych, porcelanowych itd. Do kolekcjonerki kilka razy w miesiącu przyjeżdżają wycieczki!


5 komentarzy:

  1. super, może ja będę kiedyś miała tyle sówek :) na razie jest ich ponad 50 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uzbierała się niezła kolekcja tylko, to wycieranie z kurzów ... Nie zazdroszczę :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kiedyś miałam mnóstwo różnych szklanych figurek, jednak z czasem zajmowały za dużo miejsca, a jednak wolę praktyczne rzeczy.
    A odpowiadając na twoje pytanie - urodziłam się w 1999 :)

    OdpowiedzUsuń