Obserwatorzy

poniedziałek, 26 października 2015

Igłą malowane i wyniki candy

Jak zwykle jadę z obsuwą. Dawno temu dostałam kolejna gazetkę Igłą malowane i dzisiaj napiszę na ten temat kilka słów. 



Przeglądając ten numer gazetki strasznie żałowałam, że nie zabrałam się jeszcze na wyszywanie. Fajnie było by wreszcie próbować, ale jak na razie kończy się tylko planach. Najbardziej zależało by mi na tworzeniu tych małych obrazów i późniejsze wykorzystanie ich w kartkach. Zobaczcie jakie cuda znów przygotowali dla dzieci:






Na pierwszych stronach został przedstawiony śliczny delikatny obrazek, zakochanej pary. Bardzo podoba mi się czarno biała kolorystyka ozdobiona tęczowym parasolem:



W poprzednim numerze zaprezentowane sówkę geograficzkę, a dzisiaj do kompletu jest matematyczka:



Słodziutki miś to połączenie haftu krzyżykowego i wstążeczkowego:



Jest coś również dla zaprawionych w bojach. Przepiękne maki, idealnie pasują do nowoczesnego pomieszczenia utrzymanego w neutralnych kolorkach. Doskonale ożywią szarą czy białą ścianę:



Jest też coś dla osób, które mają mieszkanie w sielskich klimatach, obraz góralskiej chatki jesienią:



Teraz wyniki Candy. Jak zwykle nie obyło się bez problemów, bo niektórym osobom nawet nie chciało się czytać regulaminu. Nie było to Candy dla przypadkowych osób, które zostawiły u mnie tylko jeden komentarz w poście. Dlatego też lista została skrócona, ale nie ma sensu zbytnio się nad tym rozwodzić.

Maszyna losująca uruchomiona:







Wygrywa:


Mimo iż dzieli nas kilkaset kilometrów w  sierpniu udało mi się spotkać z Justyną i Jej rodziną. Jest to bardzo miła, serdeczna dziewczyna o wielkim sercu , więc tym bardziej się cieszę, że wygrała:) 

Adasiowi jeden los zwycięski nie wystarczył  i wyciągnął drugi. Dla Krysi przygotowuję małą pocieszajkę :)


Dziękuję za zabawę i za to, że jesteście ze mną już ponad 4 lata :)

13 komentarzy:

  1. Juz miałam okazję pooglądać to wydanie :) I gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla zwycięzców :) numer ten jest bardzo interesujący i wiele fajnych wzorów jest w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Adasiowi za tą szczęśliwą rękę :) i Tobie za te miłe słowa :) za zorganizowanie zabawy :)
    Nam również było Cię miło poznać :)...Ciebie i Twoją Rodzinkę :)
    Takie makie spasowałyby i w mojej chatce ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyniom :) Tobie dziękuję za zabawę.

    ps. A ja nie pomyślałam, o tym żeby nie brać pod uwagę osób które weszły do mnei tylko raz, a szkoda, bo jedna weszła raz, nawet się nie zapisała,tzn napisała że nic nie chce, zadała pytanie z kosmosu, a na koniec napisała, ze będzie omijała mojego bloga...no mała strata chyba skoro i tak nie zaglądała, ani nie komentowała :( Tak, ze brawa dla Ciebie za takie postawienie sprawy. Na drugi raz wezmę z Ciebie przykład.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla wygranych, a Tobie Dario dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje dla dziewczyn :) no niestety u mnie tez nie raz zdarza się że nie czytają zasad ;/ to zmutne zwłaszcza ze zazwyczaj wiążą się one tylko z napisaniem czegos w treści komentarza

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę- dziewuszki- gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta para zakochanych pod tęczowym parasolem - moje małe marzenie to wyszyć ten obrazek :) może w przyszłym roku mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i dziękuję za zabawę , zapraszam do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Było trochę tych recenzji na innych blogach ;).

    Gratuluję szczęściarą :).

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję i dziękuję za zabawę...

    a ta zakochana para z parasolem, trafiłam na nich w necie i przyznam że chętnie bym chciała taki wzór, czy mogę prosić o skan czy cuś takiego na meila: barn.agata@vp.pl, z góry dzięki i pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, jaka miła niespodzianka! Dziękuję i czekam w takim razie na pocieszajkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Dziewczętom i pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń