Obserwatorzy

sobota, 31 października 2015

Wygrałam Candy

Wreszcie mogę Wam pokazać jakie cuda wygrałam w Candy u Edyty. 
Jestem naprawdę zachwycona tym bardziej, że jest to pierwsza wygrana zabawa od co najmniej trzech lat. 
Dostałam przepiękne, duże słoneczniki na wstążce. Na zdjęciach widać jak idealnie są wykonane i jaką dbałością o szczegóły. Zajrzyjcie na bloga Edyty, bo na tą chwilę jest moim guru od kanzashi :)




W paczce były jeszcze słodkości i mnóstwo przydasi. Wstążki już są w użyciu.





Wszystko trzymam na razie w kartonie, w którym niespodzianka przyszła i co jakiś czas wyciągam i na nowo podziwiam.
Ślicznie dziękuję :)

14 komentarzy:

  1. nie dziwię się, że wygrana sprawiła Ci mnóstwo radości - zawsze jak się czyta wyniki candy to gdzieś tam budzi się nadzieja, że to nasz nick tam zobaczymy ;) słoneczniki są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka! Jak to można wykonać- mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow faktycznie prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygrania tak pięknego prezentu:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne słoneczniki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko czekać co pięknego zrobisz z tych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie masz pojecia jak się cieszę, ze podobało Ci się to co wysłałam, a za te słowa o guru Kanzashi jestem Ci niezmiernie wdzieczna, chociaż są osoby ktore są w tej dziedzinie prawdziwymi mistrzami, ale i tak miło ze mogę Komus pomóc i podpowiedzieć jak zrobić to co sama kocham. A po niedzieli zrobię kursik na poinsecje :D Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Napisalam w zeszlym tyg maila. Dostalas?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dostałam ani Twojego maila, ani adresu do kolejnej osoby! Znajdź mnie na facebooku i napisz jak Ci mail nie działa

    OdpowiedzUsuń