Obserwatorzy

poniedziałek, 6 lipca 2015

Metryczka do wymianek

1. Nick/imię :  
Etoile/Daria

2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz? 
podziwiam praktycznie wszystko co jest zrobione z sercem. Przygarnęłabym przedmioty wykonane techniką decoupage, scrapbooking, biżuterię, do domu - wianki, ozdoby i dekoracje świąteczne, zabawki do dzieci.

3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?W czym jesteś najlepsza?
Od ponad 5 lat tworzę biżuterię, dodatkowo od pewnego czasu robię opaski, pasy do sesji zdjęciowych, wianki, czasem jakieś kartki.
4. Trzy ulubione kolory to…..
beż, brąz, czerwony, mięta, czarny
5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….
Nie znoszę niebieskiego
6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?
do tworzenia biżuterii - koraliki, elementy metalowe, sznurki, rzemienie, 
ścinki materiałów, koronek, guziki, wstążki
7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
Uwielbiam biżuterię - głównie bransoletki, ale i kolczyki (na biglach) i wisiory, nie noszę krótkich naszyjników i sztyftów.
8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
Nie mam ulubionego motyw. mieszkanie mam w kolorach: beż, szary, brąz, zielony.
9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)
Herbatę każdą, Kawę bez dodatków. 

10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..
dzieci zjedzą wszystko co słodkie, ja wole bakalie, rodzynki, orzechy, pestki
11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
Kocham książki, więc każda mnie ucieszy w szczególności romans, kryminał, powieść obyczajowa.
12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?
Płyn do kąpieli, balsam, lakier do paznokci

13. Chciałam jeszcze dodać....
Nie przepadam za kurzołapami i serwetkami, obrazkami itd. Nie mam miejsca by wszystko wyeksponować, także szkoda by ktoś poświęcił swój czas na coś co zostanie schowanego do szuflady lub pudła. 

14. Imieniny obchodzę 25 października, urodziłam się 4 listopada 1987 roku. 

 pomysłodawczynią metryczek jest Hubka, jeśli chcecie dołączyć zapraszam TUTAJ

6 komentarzy:

  1. fajne coś takiego :D teraz już nie powinnaś dostać żadnych niechcianych rzeczy w wymiankach, a same wymarzone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł :) Twój ??? Trochę jestem do tyłu jeśli chodzi o nowości blogowe :(
    Każda z nas powinna mieć taką " metryczkę "
    Ja właśnie dumam w jakim kolorze zrobić " cosik " dla pewnej osoby z naszej blogosfery,a nie mam czasu przekopywać całego bloga :(
    Można Daria ten banerek od Ciebie wziąć i użyć u siebie ???

    OdpowiedzUsuń
  3. przyda sie na listopad ;) już mam pare pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poczytałam , aby wiedzieć co piszczy w trawie :):)

    OdpowiedzUsuń