Obserwatorzy

piątek, 9 października 2015

Kartka z cytatem w tle

Pierwszy raz biorę udział w tej zabawie, chociaż pewnie nie ostatni, bo bardzo mi się spodobała. 
Moją Parą była Barbara. Wcześniej miałam już przygotowany prezent, ale na szczęście z metryczki wyczytałam, że Basia lubi dużą biżuterię. Dowiedziałam się też, że przepada za fioletem, więc szybciutko dorobiłam makramową bransoletkę. 

Nad kartką trochę główkowałam, miałam naszykowane kilka papierków, trochę motywów i dekoracji, chciałam zrobić taką na wypasie, bardzo bogatą, ale nic mi nie pasowało, więc jak zwykle wyszła skromna. 




 Zdjęcie całej paczki:



Bransoletki:



Natomiast od Basi dostałam ( zdjęcia pozwoliłam sobie pożyczyć od Niej ):




Oprócz kolczyków i kartki było jeszcze sporo koralików, wstążek i cudowne koronki. 
Ślicznie dziękuję zarówno Basi, jak i Ewie za organizację :)



8 komentarzy:

  1. Ta bransoletka z mnóstwem koralików - piękna! Lubię takie :) a karteczka wyszła Ci bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udana wymianka.
    Twoja karteczka mi się podoba, bo ja minimalistka jestem.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi sie podoba Twoja karteczka! lubie taki minimalizm :) i ta bransoletka pierwsza ma cudne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo aldnie :) ja tez pierwszy raz bralam udzial w tej wymiance i tez mi sie bardzo spodobalo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne prezenty przygotowałyście dla siebie :).

    Widzę, że mamy ten sam problem z kartkami. Chcemy na bogato, a wychodzi pełny minimalizm ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezenciki :)
    Zwłaszcza ta pierwsza bransoletka :)
    <3

    OdpowiedzUsuń