Obserwatorzy

środa, 20 kwietnia 2016

Zostałam Gościnną Projektantką :)

Hej Dziewczyny :)
Chciałam się pochwalić, że zostałam gościnną projektantką w Klubie Twórczych Mam i oczywiście chce Was zaprosić na moje wyzwanie :)
 Temat wyzwania to KOBIECOŚĆ 

 Kobiecość kojarzy mi się z delikatnością, zwiewnością, romantyzmem. Proszę by użyć w pracy tkanin, koronek, wstążek, perełek, koralików, guzików itd... Praca nie koniecznie musi przedstawiać kobietę, ważne by by owa kobiecość z niej biła. W pracy nie używamy koloru różowego, czerwonego i fioletu.  

Co Wy na to? Jeśli temat Wam się podoba to do dzieła, wyzwanie trwa od dzisiaj do 20 maja. Zapraszam TUTAJ  a oto nagroda którą za sponsorowałam:)





11 komentarzy:

  1. Gratuluję bycia gościnną projektantką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje wyróżnienia, piękna nagrodę za sponsorowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję gościnnego udziału :).

    Biżuterię super przygotowałaś. Już gratuluję szczęściarze ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Fajny temat, dający duże pole do popisu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje :) i temat i nagroda warte zainteresowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję gościny w KTM, ciekawy temat ze wspaniałymi nagrodami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję piękne wyroby ;)

    OdpowiedzUsuń