Obserwatorzy

niedziela, 3 kwietnia 2016

Zabawa - Nietypowe święta

Tematem na miesiąc marzec były Leśne zwierzaki, obowiązkowym elementem był sznurek. 

Oto kartka, którą ja zrobiłam dla Lucy z Mazur



Swoją kartkę natomiast dostałam od Basi.


Już jakiś czas temu doszła spóźnialska kartka z poprzedniego miesiąca ( z okazji Dnia Spoglądania w Niebo) - zobaczcie jaka boska. Wysłała ją do mnie Dżastii


Dziękuję dziewczyny :)
Możecie się już zapisywać na kwiecień ( do 7) na Dzień Folkloru u Czarnej Damy.



Jeśli jeszcze nie widziałyście wszystkich prac z wymianki to zapraszam TUTAJ.

6 komentarzy:

  1. Świetną karteczkę zrobiłaś, lisek ogromnie mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lidka miała bardzo fajny pomysł na zabawę :).

    Lisek jest fajniutki :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe karteczki otrzymałaś. Ta zrobiona przez Ciebie też jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super :) Świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna liskowa karteczka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja karteczka z liskiem jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń