Obserwatorzy

czwartek, 7 kwietnia 2016

Wiosennie...

U mnie już wiosna pełną "gębą", po kilka bardzo ciepłych dniach przyszło wyraźne ochłodzenie, jednak wiosnę po prostu czuć w powietrzu... Uwielbiam pojawiające się na drzewach zielone listki, pączki kwiatków, śpiew ptaków, słońce grzejące twarz człowiek wychodzi na spacer i czuje się od razu lepiej....

Jeszcze przed świętami zrobiłam dla Tynki to drzewko. Jest to moje drugie podejście do tematu - pierwsze TU, technika robienia była podobna, jednak przed tworzeniem kwiatów, wstążkę pocięłam na równe kawałki, róże nie są identyczne jednak wielkością za bardzo się nie różnią od siebie. Sama widzę duże postępy, przede wszystkim klej jest mniej widoczny, przez co praca jest bardziej schludna. Podejrzewam, że jeśli zrobiła bym jeszcze z 10 sztuk doszła bym do perfekcji... ale roboty było na cały tydzień i na kolejne prędko się nie zdecyduję :) Kwiat u podstawy to taka ala piwonia - robiona też pierwszy raz więc do ideału jej daleko...






W podobnym klimacie zrobiłam ten pas do sesji, kto jeszcze nie widział niech wpadnie TUTAJ

Drzewko zgłaszam na wyzwanie w Klubie Twórczych Mam - Wiosenno - ekologiczne BINGO 
Moja linia to Wiosna (kolor zielony, drzewo), Kwiaty i Recykling ( puszka po mleku modyfikowanym)



Mam jeszcze dla Was mały bonus w postaci przepisu na moją ulubioną ostatnio sałatkę. 
Składniki:
makaron razowy, 
chuda, wędzona szynka, 
żółty ser
ogórek zielony, 
cebula, 
rzodkiewka
papryka - kolory wg uznania
wszystko tniemy w paseczki lub większa kostkę, Zalewamy sosem, może być gotowy - polecam koperkowo - ziołowy, bądź paprykowy, lub sami tworzymy z oleju i przypraw, można dołożyć szczypiorek, koperek lub np rzeżuchę. 
Tak naprawdę możemy dodać co tylko chcemy, lub co akurat mamy pod ręką, jednak bazą jest szynka, ser, makaron
Smacznego :)!!!




12 komentarzy:

  1. Cudowne drzewko kwiatowe, fajne połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, ta piwonia bardzo mi się podoba:)

    ale mi zrobiłaś smaka na sałatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piwonia bardzo ładna moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Drzewko stoi wciąż na kominku :)
    Do lata mam nadzieję wyprosić u Ciebie jeszcze taki bukiet białych i purpurowych piwonii!!! Uwielbiam piwonie!!!
    Dziękuję za drzewko :)i Twój czas...wiem ile wysiłku, pewnie nie raz i bólu poparzonych paluchów kosztuje zrobienie takiego cudeńka!
    POZDRAWIAM ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę cudne drzewko zrobiłaś. Sałatka wygląda baaaardzo smakowicie. Na pewno wypróbuję przepis.

    OdpowiedzUsuń
  6. Drzewko jest cudne!. I podziwiam te skręcane różyczki, ja kiedyś próbowałam po czym dałam sobie z tym spokój, bo nijak mi nie wychodziły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne drzewko:)
    Wiosna jest naprawdę wspaniała. U mnie ptasiorki tak rano świergolą, że się budzę:) I wcale mnie to ni e złości, leżę i słucham....
    Sałateczka wygląda smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne drzewko :) bardzo wiosenne
    a sałatka o jejku akurat jestem głodna wiec jadłabym prosto ze zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna dekoracja :)) Dziękuję za udział w wyzwaniu KTM :)

    OdpowiedzUsuń