Obserwatorzy

środa, 14 grudnia 2016

Kiermaszowo .... ☺

Jak wiecie od dość dawna wspieram rózne akcje charytatywne, nie zamierzam z tego zrezygnować, ale muszę trochę przystopować. Doszło do tego, że mam wyrzuty sumienia, że każdemu pomóc nie mogę... A jak wiadomo sama świata nie zbawie...

Oto co przygotowałam na kiermasz do malej Amelki organizowany przez Joannę. Wysłałam kilka bransoletek, opasek i kolczyki.










Natomiast Edyta zbierala pieniadze na leczenie Bartka. Myslalam, ze nie dam rady wesprzeć tej akcji, ale ktoś niepoważny pisząc anonimowe komentarze deklarował pomoc za nas m.in za mnie, całe szczescie wszystko obróciło się przeciw żartownisiowi, bo rękodzielniczki nie zawiodły.
Wyslalam skromną paczuszkę, a w niej tylko 3 bransoletki z zawieszkami, jak na złość materiały mi sie pokończyły...





Ludka również organizowala podobną akcje - zbierała pieniądze dla pięcioraczków z Brzeska i Eliszki Jokes. Dalam radę wyslać tylko materiały do rękodzieła, mam nadzieję, że się przydały. 

U dziewczyn pojawiły się już relacje z kiermaszów, więc zapraszam☺

11 komentarzy:

  1. Masz ogromne, wrażliwe serce. Wiadomo, nie da rady pomóc wszystkim - tyle jest nieszczęścia na świecie - ale każdy odruch serca się liczy.
    Wspaniała biżuteria, a opaski z szydełkowymi kwiatuszkami zauroczyły mnie szczególnie.
    Buziaczki, kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z powyższą wypowiedzią :-)
    Brawo Daria !!!
    ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra i pracowita duszyczka z Ciebie :) Gratuluję zapału i oby tak dalej! PS. Twoje prace są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace i na bardzo szczytne cele :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace, na pewno znajdą nabywców. Dawno już doszłam do wniosku że świata nie zbawię i wszystkim nie pomogę, ale mimo wszystko wysyłam więcej niz mogę. Amelce i Bartusiowi też przesłałam.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dario! Wszystko Jest piękne , Ale najpiękniejszy jest twój gest i chęć pomocy - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz wielkie serce i to jest wspaniałe. Szkoda właśnie, że człowiek nie jest w stanie pomóc wszystkim.
    Piękne upominki przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkim nie pomożesz, ale jeśli chociaż jednemu, to już jest dużo. Dziękuję za komentarzowy hurt u mnie i zapraszam ponownie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne rzeczy przyszykowałaś

    OdpowiedzUsuń