Obserwatorzy

czwartek, 22 grudnia 2016

Wianki, wianeczki, wianuszki ☺

 Trzy złoto - czerwone wianki zrobiłam dla siebie ☺

W pierwszym wykorzystalam kilka elementów z wianka, który uległ niestety zniszczeniu...




Ten wianek zrobiam w ostatatniej chwoli, trochę brakowało już mi dekoracji, wykorzystałam w nim gwiazdki, ktore dostalam od Greenfrog, na zeszloroczne urodziny.




Z Tynką mamy stale trwającą wymiankę, wczoraj odebralam ogromną paczkę, a w niej takie stożki z książki. Dlugo sie nie zastanawialam tylko przystąpiłam czym prędzej do pracy i wyczarowalam taki wianek, ktory teraz wisi na klatce ☺




Zrobiłam jeszcze biało - srebrny wianek w prezencie gwiazdkowym dla siostry i szwagra, pokaże go Wam po świętach. A co sądzicie o tych pracach wyżej? Ja jestem zadowolona , powiem nieskromnie ☺

17 komentarzy:

  1. Naprawdę są śliczne !!!
    Wszystkie,a ten ze stronic książki REWELACJA !!!
    Pozdrawiam i już za wczasu życzę Ci Dario zdrowych,spokojnych świąt :-)
    Buziaki :-* :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Daria, cudne te wianki. A książkowy to już prawdziwe mistrzostwo świata.
    Tulę serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie wianuszki bardzo ładne, ale ten"tutkowy" wyjątkowy! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne wianki, pięknie ozdobione. Ale wprost nie mogę się napatrzeć na to książkowe cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne wianki! Nic dziwnego, że jesteś zadowolona, piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  6. I dobrze, że jesteś zadowolona, bo są naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie dziękuję za piękną kartkę pełną dobrych życzeń :-)

    Twoje zadowolenie z wianków popieram, bo są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne!
    Życzę Ci zdrowych, radosnych i magicznych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie trzy piękne, ale ten ostatni to mnie oczarował!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne, jak miło widzieć swoje gwiazdki :D fajnie tak czasem "połączyć siły" :D
    ostatni wianek - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. każdy fajny bo inny :) mi najbardziej podoba sie drugi :)

    OdpowiedzUsuń