Obserwatorzy

poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Candy

Spóźnione candy z okazji 4 rocznicy istnienia bloga. Zapraszam.
Obowiązują zasady takie jak wszędzie: 
  • zgłoszenie chęci udziału w komentarzu (jeden na osobę),
  • zamieszczenie na swoim blogu informacji o candy z banerem kierującym do tego posta (nie ogólnie do bloga)
  • zapraszam tylko osoby prowadzące blogi, które są moimi czytelnikami, lub chcą ze mną zostać na dłużej
  • wysyłka na terenie Polski
  • wyniki w moje imieniny 25 października
  • do wygrania na tą chwilę niespodzianka, ale w miarę upływu czasu będę publikować poszczególne elementy prezentu i obiecuje będzie różnorodnie :)




01.09.2015
Coś na zachętę 


06.09.2015
miętowe kolczyki 



11.09.2015
Twórcze Inspiracje i Igłą malowane




04.10.2015
Bransoletka z rzemyków


37 komentarzy:

  1. chętnie ustawię się w kolejce :) lubię niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam niespodzianki więc z przyjemnością ustawiam się w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka śliczna, więc z ciekawością i niecierpliwością się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z miłą chęcią dołączam do zabawy, uwielbiam niespodzianki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niespodzianki lubię i ja więc sie zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a można informację umieścić w poście? :) bo na blogu to nie mam jak, nie chcę robić pasków bocznych :(
    oo, bardzo mi miło kochana! a gdzież to się urlopowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachęta mnie skusiła. :D Zgłaszam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, z chęcią zgłaszam się do zabawy :) Banerek na blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/, a obserwuję jako Natalia F

    OdpowiedzUsuń
  9. Staję w kolejce do Twojego Candy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na niespodzianki u Ciebie to ja zawsze chętna ! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam swój udział :)
    Banerek widnieje na pasku bocznym mojego bloga- http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki, że dałaś znać:) Ostatnio mało buszuję po blogach:( Bardzo chętnie wezmę udział..cudne rzeczy tworzysz:) Ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj o mało co nie przegapiłam ;) Chętnie spróbuję szczęścia i się zapiszę :) Pozdrawiam i serdecznie zapraszam na moją rozdawajkę :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Z miła chęcią dopisuję się do Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. i ja się przyłączam do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie ustawię się w kolejce :) http://agula-haft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Są przydasie jest frajda i zabawa.
    Info o Candy tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się :) Publikuję baner na mojej stronie i jednocześnie proszę o polubienie, bo jest ona nowa i nie ma wielu obserwatorów: https://www.facebook.com/fanaberieczekoladki?fref=nf

    Link do posta z banerem: https://www.facebook.com/fanaberieczekoladki/photos/a.397623313762763.1073741827.397545333770561/401603576698070/?type=1&theater

    asiunia199515@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziewczyny proszę czytać regulamin, to candy dla osób prowadzących bloga, które są moimi czytelnikami bądź zamierzają ze mną zostać. osoby które tylko raz odwiedzą mojego błoga i zostawia jeden komentarz na pewno nie będą brane pod uwagę podczas losowania.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zdecydowanie zostaje na dłużej :) i zgłaszam chęć.
    Banerek oczywiście zamieściłam ---> Mój blog Ma i Bla
    Już nie mogę się doczekać ! Tworzysz wspaniałą biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dopiero tu trafiłam, ale z chęcią zostanę na dłużej :) Ja mam akurat urodziny 25 października :)
    Baner jest już u mnie na blogu, z chęcią się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję 4 latek blogowania:)
    Z przyjemnością dołącze do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja...tak cicho...skromnie dołączam do ogonka :)
    A zarazem zapraszam Dario Ciebie na moje Candy :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dopiero tu trafiłam na twojego bloga, ale chętnie wezmę udział w candy. Na pewno zostanę tu na dłużej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. i ja chętnie dołączę do zabawy i gratuluję rocznicy życząc kolejnych wspaniałych chwil na tworzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cieszę się, że mogę stanąć w tak wyborowej kolejce.
    Gratulują rocznicy:-) i życzę wielu dalszych radości:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciężko u Ciebie nie zostać na dłużej :) ustawiam się grzecznie w ogonku, niespodzianka zapowiada się bombowo ;P

    OdpowiedzUsuń
  28. Ustawiam się w kolejce ponieważ bardzo lubię niespodzianki, a także z przyjemnością zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. To i jak z miłą chęcią dopisuję się do ogonka :) haftownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. To i ja ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje z okazji kolejnej rocznicy, masz już "starego" bloga. Zgłaszam się do zabawy i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń