Obserwatorzy

sobota, 10 grudnia 2016

Wymianka urodzinowa

Jakiś czas temu Akrimeks zorganizowala wymiankę urodzinową, wzamian za prezent, który my wyślemy Jej Mirka zdeklarowala się przesłać coś na nasze urodziny, już w Nowym Roku. Dla mnie przyszłoroczne będą wyjątkowe, bo zmienie kod z przodu 😀
Chciałam przygotować coś ekstra, nie wiem czy mi sie udało, ale najważniejsze, że Obdarowana jest zadowolona.

Posłałam taki stroik ze sznurkowej choinki - robiłam pierwszy raz, dolożyłam też świeczniki, kolczyki i mnóstwo przydasi.








 Mirka wraz z synkiem przesłali prezencik na urodzinki Adasia, więc i my przygotowaliśmy coś na grudniowe święto Jasia.


 Życzę Jubilatom, jeszcze raz wszystkiego najlepszego 😀

12 komentarzy:

  1. Śliczne prezenty sobie zrobiłyście:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówisz kod zmieniaszw przyszłym roku:)) to Ty małolata jesteś ;P
    Cudny prezencik wysłałaś.
    Buziaki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja jeszcze raz serdecznie dziękuję :) przepiękny i bogaty prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje prace są cudowne! sama wiem coś na ten temat - nie można być niezadowolonym!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, piękna wymianka.
    Buziaczki.
    Ps. Ja zmieniłam kod w tym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny prezent przygotowałaś:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prezenty przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Choinka świetna jest, pozostałe rzeczy też :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. choineczka jest cudowna :) bardzo mi sie podoba :) aż szkoda że moje mieszkanko nie dość że małe i ciężko wyeksponowac takie dzieła a dwa wszystko trzeba chować przed kotem złoczyńca (chyba usłyszał moje myśli bo właśnie złoczyni próbując się dostać tam gdzie mu nie wolno....)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknymi prezentami się obdarowałyście. Sznurkowa choinka bardzo mi się podoba - co roku planuję zrobić jakąś na bazie styropianowego stożka i co roku na planach się kończy.

    OdpowiedzUsuń