Obserwatorzy

czwartek, 30 marca 2017

Jajca..

Jeszcze nigdy tak szybko nie zaczęłam przygotowań do Świąt :) TE jajca już w połowie marca trafiły do nowych właścicieli.
To do moich rodziców:



A to do teściów:



Kwiecień się dopiero zacznie, więc pokażę Wam jeszcze wiele Wielkanocnych prac, bo ruszam z kopyta:)

środa, 29 marca 2017

Kasie West. Chłopak na zastępstwo

Przez całe liceum Gia była typem szkolnej gwiazdy. A teraz miała jeszcze fajnego, starszego od siebie chłopaka, o którym tyle opowiadała znajomym, i wszyscy wreszcie mieli go poznać. Ale tuż przed balem maturalnym, podczas którego miała nastąpić prezentacja, już na parkingu, Bradley z nią zerwał. Jak on mógł? Jak mógł postawić ją w takiej sytuacji?! I co tu zrobić, żeby wyjść z twarzą?

Nagle Gia wypatruje w jednym z samochodów nieznajomego, a w jej głowie rodzi się sprytny plan. Przecież nikt nie będzie wiedział, że to nie Bradley, a ona nie okaże się kłamczuchą, która tak bardz.byoiuolo chciała mieć chłopaka, że go sobie wymyśliła…
Co jednak, jeśli przedsięwzięcie wymknie się spod kontroli? W końcu pomysł jest dość ryzykowny…



Książkę dostałam dzięki akcji Book  Tour na blogu Wymarzona książka, oraz Wydawnictwu Feeria. Zainteresowała mnie recenzja Mrumru, a że były jeszcze wolne miejsca to się dopisałam.
Zacznę może od tego, że jestem co najmniej 10 lat za stara na tego typu powieści. Główna bohaterka to typowa amerykańska nastolatka, przesiąknięta technologią, mediami społecznościowymi, najważniejsze dla niej jest zdanie rówieśników. Kiedy na balu maturalnym postanawia przedstawić znajomym "osławionego" ukochanego, on z nią zrywa na parkingu. Dziewczyna nie chce zostać skompromitowana, więc znajduje tytułowego "Chłopaka na zastępstwo".
Książką porusza dość ciekawe zagadnienie o którym wcześniej wspomniałam, a mianowicie uzależnienie od Twitterów, Instagramów, Facebooków itd... Brat głównej bohaterki angażuje całą rodzinę w bardzo ciekawy eksperyment, dzięki któremu przede wszystkim Gia odkryje , że internet to nie wszystko.
Powieść jest idealna dla nastolatków, choć i ja połknęłam ją w jedno popołudnie. Język przystępny, szybko się czyta, fajna okładka :)
Dziękuję Marcie za możliwość przeczytania.
Książkę można zakupić na stronie empik.com !

wtorek, 28 marca 2017

Wielkanocna wymianka w Klubie Twórczych Mam

Już dwa tygodnie temu wysłałam paczkę do Tynki, a wczoraj dostałam swą swoją od Stylowej88, więc mogę dodać podsumowanie.
Oto co przygotowała dla mnie Marlena:






 Choć do Wielkanocy jeszcze trochę czasu to stroik już dumnie stoi na komodzie ☺

A do Justyny przygotowałam :








Dziękuję bardzo za zabawę. Mam nadzieję, ze Dziewczyny są/ będą zadowolone ☺

sobota, 25 marca 2017

Zabawa " Zrób to sama"

Ostatnim rzutem na taśme udało mi się załapać na zabawę u Hubki.



Moją parą była Teresa- wpadnijcie do niej i zobaczcie co zrobiła z przesłanych ode mnie materiałów.
Ja dostałam tyle przydasiów, że stwierdziłam, że najpierw wykonam tyle kartek ile dam radę bez korzystania z moich zasobów.



Powstały 4 takie karteczki :



" zagadką" były te spinacze:



piątek, 24 marca 2017

Zrobione z Mamą - Jajko czy kura.

W Klubie Twórczych Mam ruszyło kolejne wyzwanie dla dziećmi- Jajko czy kura. Nie jest to wyzwanie typowo wielkanocne, choć może być.


Adaś ze mną zrobił wianek do swojego pokoju, najpierw bawił się bańkami z mydła:


Barwił nimi kartki i wyszły takie cuda :



Pewnej niedzieli wybraliśmy się po witki wierzbowe, ja zwinęłam z nich wianek, a Adaś dziurkaczem wycinał jajka z kartek, później mocowałam je klejem na gorąco we wskazanym przez Niego miejscu, dodaliśmy porcelanowe dekoracje od Cioci Tynki i całość wygląda tak :



Dodatkowo Adaś zrobił jeszcze dwie kartki dla swoich wirtualnych znajomych :)



Co sądzicie?

Wraz z pozostałymi projektantkami KTM przygotowałyśmy Wiosenne wyzwanie dla Dzieci, mam nadzieję, że znajdziecie czas i ochotę by wziąć w nim udział. Ma ono na celu propagowanie dobrych i zdrowych nawyków, a także wspólne spędzanie wolnego czasu bez laptopa czy tableta.
Wpadnijcie TUTAJ



środa, 22 marca 2017

poniedziałek, 20 marca 2017

Rękawiczki u Uli..

Bez zbędnych słów wstępny przedstawiam Wam karteczki, które poczyniłam na zabawkę karteczkową u Uli. Powiem Wam jednak szczerze, że grafiki, które wybrałam jakoś mało mi się kojarzą z Bożym Narodzeniem, bardziej po prostu z zimą...






sobota, 18 marca 2017

Podaj dalej wysłane ☺

Jeszcze w zeszłym roku Akrimeks zapisala się do zabawy podaj dalej u mnie. Od razu założyłam, ze prezentem będzie wiosenno - wiellabocny wianek. W zeszłym tygodniu go wysłam, więc wypatrujcie u Mirki kontynuacji.



Dołożyłam jeszcze jakies drobiazgi.
Co myslicie ?