Obserwatorzy

piątek, 2 grudnia 2016

Ostatnie...?

Mam nadzieję, ze przynajmniej jedne z ostatnich, bo jakoś nie mam już do tych karteczek serca i weny. Pewnie to wina tego, ze nie mam żadnej odskoczni, bo jak na razie oprócz wieńca, ktory pokazywalam kilka postów wczesniej zadnych innych dekoracji nie poczynilam. Mam jednak pewne plany także kto wie ☺
Kartki zgłaszam do zabawy u Uli:







 Ula kazala nam wybrać 3 elementy z zabaw z poprzedniego miesiaca. Ja wybralam zwierzęta, czerwony i gwiazdki/guziki.

Dodam jeszcze tylko, ze kartki na żywo nie są tak krzywe jak na fotce.

20 komentarzy:

  1. Mówisz, ostatnie?! Ja zamierzam zaczynać ;)Śliczne są te myszki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej ostatnia?...ja to mam tyły - raptem chyba ze 4 karteczki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że ostatnie. Bardzo fajne i wesołe są te myszki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki, a myszki urocze.
    Jestem ciekawa tych planów, które poczyniłaś :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie karteczki - też mam te obrazki.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza karteczka. Mnie jeszcze czekają karteczki u Ani.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze są te kartki z myszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te myszki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dario! Karteczki są Śliczne i Wesołe - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Heheheh... oczywiście na dzisiaj :) pięknie i szybciutko sobie poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodkie te myszy :) Ciekawa jestem tych tajemniczych planów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o jej! a ja dopiero zaczęłam :D
    ale produkcja hurtowa dziś. I dla Ciebie juz gotowa :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana grafiki bombowe😁

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie też czasami krzywo wychodzą.
    Twoje są takie radosne, kolorowe ... po prostu urocze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartki są śliczne. I mi na zdjęciach ostatnio jakieś krzywulce wyszły, może dlatego, że świeżo klejone były.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne karteczki, a myszunie są przesłodkie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kartki, naprawdę już się czuje tę radosną atmosferę bijącą z tych żywych barw na kartkach :)

    OdpowiedzUsuń