Obserwatorzy

piątek, 11 września 2015

Twórcze Inspiracje - recenzja

Kolejny numer gazetki przyszedł jeszcze w zeszłym miesiącu, ale miałam pewne problemy z komputerem dlatego też piszę tego posta dopiero dzisiaj. Oto okładka tak jak w poprzednich dwóch nie jest przeładowana, widząc ten plecaczek od razu wspominamy swoje wyjazdy wakacyjne. 



Na jednej z pierwszych stron dostrzegłam cudowny naszyjnik wykonany z drobnych koralików, mimo iż jego wykonanie jest poza moimi możliwościami nie przeszkadza mi to w zachwycie. 



Cudowne pierścionki wykonane techniką wire wraping:




Cudowne kartki ślubne, mogę stanowić zarówno zaproszenie na uroczystość jak i pamiątkę:





Na kolejnych stronach prezentowany jest hafcik Sówki mądrej główki. Może któraś z Pań zechce taki wyhaftować dla swojej pociechy może on być np. częścią okładki dzienniczka, jakiejś książki, naszywką na plecaczek, oprawiony stanowić piękną ozdobę pokoju.





Kolejnym dziecięcym motywem są malutkie krasnale:





Na ostatniej stronie zostało zaprezentowane wykorzystanie haftu ślicznego słonika z gazety Igłą malowane:



Do Candy dokładam 3 gazetki, które otrzymałam, mam nadzieję, że zwycięzca z chęcią je przejrzy i być może coś wykonana z prezentowanych kursów:



3 komentarze:

  1. Fajnie i ciekawie napisana recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super recenzja :) Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale kartki piękne <3 nie wiem jednak czy umiałabym je wykonać tą techniką :)

    doszły do mnie pocztówki od Ciebie, już w zeszłym tygodniu, ale nie pamiętam czy Ci pisałam :( w każdym razie ogromnie dziękuję <3 sprawiłaś, że na mojej twarzy pojawił się uśmiech po kiepskim dniu :)

    OdpowiedzUsuń