Obserwatorzy

środa, 20 stycznia 2016

Na przywitanie wiosny :)

Jeszcze w grudniu pisałam, że myślę nad zorganizowaniem wymianki zimowej, ale czas szybko płynie i trochę się zgapiłam, dlatego też wybiegniemy trochę w przyszłość i by przepędzić szare, ciemne dni i wieczory, zapraszam do udziału w wymiance "Na przywitanie wiosny"
Z góry mówię, że moim zamysłem jest by ta wymianka była na tzw wypasie, czasu będzie wystarczająco i można przygotować naprawdę fajny i bogaty prezent. Dlatego jeśli macie jakieś wątpliwości co do Waszych możliwości czasowych to dwa razy zastanówcie się nad udziałem w zabawie. 
1) W wymiance mogą wziąć udział tylko osoby posiadające bloga, który jest prowadzony regularnie.
2) Zainteresowani proszeni są o pozostawienie komentarza (z adresem e-mail oraz informacją czy możecie wysłać paczkę zagranicę lub czy mieszkacie poza Polską)  wyrażający chęć wzięcia udziału w wymiance pod tym postem do dnia 20.02.2016.
3) Proszę o umieszczenie na swoim blogu podlinkowanego obrazka z informacją o wymiance, gdyż chciałabym aby jak najwięcej osób się o niej dowiedziało.
4)proszę nie wysyłać mi adresów gdyż nimi się same wymienicie!!
5) Losowanie wymiankowych par  nastąpi 21.02.
6) Prezenty wymiankowe mają się znaleźć najpóźniej do dnia 21.03.2016 wymiankowej pary (wysyłka do 15.03). Po tym dniu chwalimy się prezentami na blogach.
7. Proszę o przesłanie do mnie zdjęcia zawartości Waszej paczki oraz potwierdzenia nadania przesyłki listowej lub paczki poleconej!!!


Co powinno znaleźć się w paczce:

1. Coś ręcznie zrobionego przez Was z motywem wiosny : kwiaty, motyle, rośliny itd lub/i  w kolorach jasnych, soczystych - wiosennych (poszewka na poduszkę, biżuteria, kosmetyczka, maskotka, notesik itd itp)
 
2. Słodziak, oczywiście kawka i herbatka.

3. Przydasie czyli coś co każdemu artyście przydać się może.

4. Kartka - kupna lub zrobiona własnoręcznie nawiązująca do tematu wymianki.
Proszę by zgłaszały się osoby kompetentne, należy pamiętać, że zapisanie się na wymiankę, to honorowe zobowiązanie się do rzetelnego i odpowiedzialnego potraktowania zabawy.
Kto nie jest na 100% pewny, że zdoła przygotować i wysłać prezent na czas niech poważnie zastanowi się nad udziałem w wymiance!
Tak jak wcześniej napisałam paczka ma być bogata... dlatego za przygotowanie zabierzcie się odpowiednio wcześniej tak by nikt nie żałował, że się zapisał, ani nie czuł się pokrzywdzony! 

1. Etoile
2. Anulek 
3. Mikaglo 3D
4. Paulina Marczyk - Nowak
5. Tynka
6. Greenfrog
7. Mrumru
8. Arkimeks
9. Bożena G. 
10. Sarenka 
11. Atramk
12. Izu
13. Małgorzata Żółtek 
14. Szczęśliwy Zakątek 
15. Dasanda
16. Anko 
17. Kasiaaa
18. Rączka Made
19. Manufaktura Broszki
20. Handmade Agi  
21. Edyta - Sylwia
22. Asikowy kącik

28 komentarzy:

  1. Ja również się zapisuję, fajny pomysł, więc z chęcią wezmę udział :) Banerek już na blogu :) Wysyłka tylko na terenie Polski.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bardzo chętnie wezmę udział :) banerek zamieściłam :) pmarczyknowak@gmail.com wolałabym wysyłać tylko na terenie Polski ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie się zapisuję :)
    tynka.p84@gmail.com
    wysyłka na terenie Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Banerek powiesiłam, a nad udziałem muszę się zastanowić.

    OdpowiedzUsuń
  5. O jeju jeju! Uwielbiam wiosnę, a dawno nie bawiłam się w takie wymianki... więc nie mogę jej przegapić! Super, że termin jest długi, bo wielkimi krokami zbliżam się do obrony pracy inżynierskiej... a dzięki temu że jest tyle czasu, to na pewno się wyrobię :)
    Banerek już wisi. Mój mail: xgreenfrog@gmail.com
    Wysyłka na terenie Pl.

    OdpowiedzUsuń
  6. zapisuję sie :) juz mam pewien pomysł :)
    niestety nie wysyłam za granice :(
    meil : mrumru89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. dobra - ja też się zapisuję :)
    nie wysyłam za granicę.
    mail: akrimdoll@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję się, za granice nie wysyłam
    mój mail:bozenka4312@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli osoby z zagranicy mogą brać udział ,to zapisuję się:)
    mail: sara_1991@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Szykuje się fajna wymianka, na chwilę obecną jeszcze nie wiem, zobacze jak ogarnę inne swoje sprawy i wymianki, jak się wszystko uda to wtedy się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli mogę, zapisuję się i już mam pomysł na coś wiosennego :-) m.krzykawska@gmail.com Tym razem mogę wysłać coś poza Polskę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z miłą chęcią dołączę do wymianki, bardzo fajny pomysł na przywitanie wiosny :)
    latimeria.89@o2.pl
    Mam możliwość wysłania paczki poza Polskę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostania wymianka była świetna,więc z chęcią dołączę również do wiosennej.Mieszkam w Irlandii. gosiazoltek@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie wezmę udział w wymiance, prezent mogę wysłać na terenie Polski:)
    bepsz@buziaczek.pl
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chętnie zapiszę się. Bardo fajny temat :)
    Interesuje mnie wysyłka na terenie Polski.
    email: aanecialol@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się do wymianki. Proszę o parę z Polski lub z polskim adresem.
    http://handmade-anko.blogspot.com/
    anko581@o2.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj, zgłaszam się do zabawy. Prezencik wyśle na terenie Polski
    http://wdomuiogrodziekasi.blogspot.com/
    e- mail: kasiaagb@tlen.pl
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się : ) Wysyłka na terenie Polski (pbakiera@yahoo.com)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jeszcze pomyślę, bo nie wiem czy się wyrobię czasowo... Ale bardzo mnie kusi, bo uwielbiam wiosnę :-) Odezwę się jeszcze.

    OdpowiedzUsuń

  20. Moja aktywność w ostatnim czasie nie była powalająca...:)
    ale na przeciw wiośnie wychodząc : chciałabym się zapisać / wysyłka na terenie Polski.
    mula@vp.pl

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj chętnie się zapisuję Mieszkam w Anglii.
    aniolowo24@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak się zastanawiam czy zapisać się do zabawy bo ciekawie brzmi tylko czy mogę pogrymasić i w moim przypadku biżuteria i dodaki z nią związane odpadają oraz notesik też bo nie korzystam z nich. Tak się tez zastanawiałam nad rzeczą ręcznie robioną to ma być jakiś drobiazg czy coś więcej by potem np. druga osoba nie nie dostała czegoś drobnego, a osoba pierwsza się napracowała? :)I na koniec pary będą te same czy na zasadzie łańcuszka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda zapisy były do wczoraj ale jeśli brakuje Ci osoby do pary to możesz mnie tez dopisać:).

      Usuń
    2. Wysyłka za granicę tak,mail: asikowemajsterkowanie@gmail.com

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Po ostatnich przeżyciach w wysyłaniu za granicę wolę pozostać z wysyłką na terenie kraju. Mój mail to edyta.ow@wp.pl

      Usuń