Obserwatorzy

sobota, 4 maja 2013

Wymianka coś z niczego - ZAPRASZAM

W końcu postanowiłam zorganizować wymiankę, o której myślałam od dawna.
Ciężko mi było ją nazwać ma to być wymianka recyklingowa, ekologiczna, ekonomiczna 

Zasady:
1) W wymiance mogą wziąć udział tylko osoby posiadające bloga, który jest prowadzony regularnie.
2) Zainteresowani proszeni są o pozostawienie komentarza (z adresem e-mail)  wyrażający chęć wzięcia udziału w wymiance pod tym postem do dnia 20.05.2013.
3) Proszę o wysłanie na: daria.krys@onet.pl informacji czy wyrażacie czy też nie zgodę na wysyłkę za granicę, oraz czy zamieszkujecie zagranicą!!
4) Proszę nie wysyłać mi adresów gdyż nimi się same wymienicie!!
5) Losowanie wymiankowych par  nastąpi 21.05.
6) Prezenty wymiankowe mają się znaleźć najpóźniej do dnia 14 czerwca b.r. u wymiankowej pary (wysyłka do 10.06). Po tym dniu chwalimy się prezentami na blogach.
7. Proszę o przesłanie do mnie zdjęcia zawartości Waszej paczki oraz potwierdzenia nadania przesyłki listowej lub paczki poleconej!!!


Co powinno znaleźć się w paczce:

1. Coś ręcznie zrobionego przez Was co zyskało drugie życie (mam na myśli wykorzystanie jakiś skrawków materiałów, kawałków papieru ozdobnego, gazet, włóczki, czy filcu, resztek wstążek, pojedynczych koralików czy guzików, można rozebrać jakąś nieużywaną biżuterię)
 
2. Słodziak, oczywiście kawka i herbatka.

3. NIE WYSYŁAMY PRZYDASI - dlatego, że nie zawsze osoba zajmująca się haftem posiada np serwetki, albo półfabrykaty do biżuterii itd i co ma teraz zrobić?? specjalnie kupić, czy wysłać mulinę, która drugiej osobie tak naprawdę nie przyda...
 
4. Kartka - zrobiona własnoręcznie !!! nie musi być idealna, nie trzeba też wykorzystywać materiałów do scrapbookingu, ale należy w jej przygotowanie włożyć trochę serca!!!


UWAGA!!!

Dziewczyny, które zapisują się na moją wymiankę, muszą liczyć się z tym, że prezent nie zawsze będzie taki jak byśmy chciały, ja niestety za to nie będę odpowiadać! W przypadku gdyby wymiankowa para okazała się oszutką i pierwsza osoba nie dostanie nic - ja przygotuje prezent, jednak za spóźnienia poczty, niekompetentność czy niestaranność innych nie odpowiadam!! Ostatnio zauważyłam dość przykre zjawisko, (podaje przykład) Basia na blogu pokazuje piękne rzeczy wykonane metodą decoupage, a wysyła w wymiance, krzywą, nie wykończoną bransoletkę z byle jakich koralików. Myślę sobie wtedy, że Basia jest kolekcjonerką przedmiotów, liczy na ekstra prezent,a wysyła budel! Dziewczyny przyłóżcie sie i wyślijcie coś co same byście chciały dostać. Fakt, że jest to wymianka recyklingowa - resztkowa nie oznacza, że wysyłamy ŚMIECI!!!
NIE MA ŻADNEGO BANERKA - STWIERDZIAŁAM, ŻE LEPIEJ BAWIĆ SIĘ W MNIEJSZYM GRONIE NIŻ Z KOLEKCJONERKAMI RĘKODZIEŁA!

OD RAZU TEŻ INFORMUJĘ, ŻE OSOBY, KTÓRE NIE WYWIĄŻĄ SIĘ Z ZASAD NIE BĘDĄ BRAŁY UDZIAŁU KOLEJNYCH TEGO TYPU ZABAWACH, A ICH NICK ZOSTANIE PODANY DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI! DOTYCZY TO RÓWNIEŻ DZIEWCZYN, KTÓRE WYSYŁAJĄ PRZEDMIOTY WYKONANE PRZEZ KOGOŚ INNEGO!
  

19 komentarzy:

  1. Pomysł świetny :)
    Choć muszę się na razie wstrzymać ale może zdążę się jeszcze zapisać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, bardzo chętnie zapiszę się na wymiankę... jeszcze nie wiem co poczynić ale na pewno cosik wykombinuję
    mój adres e-mail: kwasilewska78@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. no i ja sie zapisuje koniecznie :) jesli mozna oczywiscie :) buziaczki :***

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja również spróbuję, może wyczaruję coś ładnego dla mojej pary.
    elzbietkab9@gmail.com Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej bardzo oryginalna wymianka :) Chętnie wezmę w niej udział :)
    coraleart@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością zapisuję się na recykling :))
    elzpla@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. zapisuję się :)
    ankakruq@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też bardzo chętnie się zapiszę! Właściwie wszystko, co tworzę jest w mniejszym lub większym stopniu recyklingowe ;-)
    arnika.gorska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam, Kochana, że wciąż podejmujesz się organizacji zabaw dla innych, mimo tylu różnych okoliczności. Obiecałam Ci, że na kolejną wymiankę się zgłoszę, jeśli tylko będę w domu. Jestem uziemiona, więc zgłaszam gotowość choćbym miała dłubać na leżąco w łóżku, bo dłubanie to też forma rehabilitacji. =)
    kaczmar.anna@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm...tez obiecalam kolejny raz wziac udzial, ale... znowu wyjedzam i wroce dopiero na poczatku czerwca. takze, nie wiem, czy dam rade...

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. :)dziękuje bardzo za zaproszenie i z przyjemnością się zapisuję :)na pewno coś uda mi się stworzyć coś recyklingowego:)
    bepsz@buziaczek.pl
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za zaproszenie :) Chętnie wezmę udział w wymiance :) Już mam nawet parę pomysłów :)
    iwona232@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Dario za zaproszenie ;)
    Z wielką przyjemnością wezmę udział w zabawie ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za zaproszenie, ale ja tylko xxxx, recykling to żaden =) u mnie może nie widać na blogu, ze się bawię w wymianki, ale mam kilka prywatnych wymianek do zrobienia, nie wyrobiłabym się :(

    OdpowiedzUsuń
  15. długo myślałam nad zaproszeniem :) bo miałam większy kłopot z tym co by tu zrobić niż czy się wyrobię :) ale pomysł jest i mogę powiedzieć - zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też się zapisuję. Pozdrawiam iaera@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za zaproszenie ;) Czasu chroniczny mam niedobór, ale upcykling uwielbiam, więc chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oooo, ale świetna wymianka! Z radością się zaposuję :)
    plata.karolina@gmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń