Obserwatorzy

piątek, 15 grudnia 2017

Kartek kilka...





Za wiele tych kartek w tym roku nie zrobilam, ale mam nadzieje, że o nikim nie zapomnialam. 
Zapraszam na akcje karteczkową dla Marleny, więcej informacji  TUTAJ
A także na wyzwanie specjalnie w Klubie Twórczych Mam "Boże Narodzenie" TUTAJ
Jeszcze taka mała uwaga, choć blog nosi nazwę Klubu Twórczych Mam by wziąść udział w jakiejkolwiek zabawie nie trzeba być mamą, dotyczy to również wyzwania "zrobione z mamą"  można pomóc w przygotowaniu pracy wnukowi, bratankowi, siostrzeńcowi czy dziecku przyjaciółki. 


11 komentarzy:

  1. Przepiękne karteczki przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze kartki, Darusiu. Dziś wspomnę o akcji dla Marleny w swoim poscie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wszystkie :) Najbardziej podoba mi sie ta różowa- taka nietypowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dario! Wszystkie karteczki są Piękne, Ta pierwsza najbardziej mi się podoba - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne i bardzo klimatyczne te kartki, ostatnia wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczki :)
    Pierwsza moja :)
    Jeszcze raz dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne, pierwsze dwie szczegolnie :)

    OdpowiedzUsuń