Obserwatorzy

wtorek, 18 grudnia 2012

Prywatna wymianka i podaj dalej

Jakiś czas temu zaproponowałam Cohennie kolejną wymiankę. 
Ja chciałam biżuterię, a Monika książki. Dostałam dużo więcej, same zobaczcie, to jest wszystko co zawierała paczka:)


A oto przedmioty z wymianki prywatnej:









To prezenty z "podaj dalej":



Ja natomiast wysłałam to:



Przed zapakowaniem dołożyłam jeszcze jedną książkę, bo mi się wydawało mało. Z tego co wiem Monika jest zadowolona podobnie  jak ja, dziękuję za wymiankę i mam nadzieję na kolejne.
Zapraszam chętne osoby do zabawy podaj dalej, proszę jednak by to były dziewczyny kompetentne, które mają zamiar się bawić i najlepiej by już kiedyś brały w niej udział i wywiązały się z zasad.

Zostało jeszcze kilka godzin do zakończenia aukcji na Allegro:

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=5599798  

4 komentarze:

  1. Witaj. Wspomnę o Twoich prezentach z ogromną przyjemnością i ogłoszę kolejną zabawę Podaj Dalej . Pisałam , że nie mam chwilowo aparatu . Beata wysłała mi zdjęcia , dlatego mogłam wstawić na bloga.
    Jest jeszcze jeden powód . Na razie na zabawę zapisała się tylko jedna osoba. Dlatego dałam więcej czasu na zapisy do I zabawy a potem ogłoszę zabawę , która będzie kontynuacją Twojego Podaj Dalej. Miłego dnia .

    OdpowiedzUsuń
  2. z przyjemnością zgłoszę się na rozdawajkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wymiankę :) Jestem bardzo zadowolona i mam nadzieję ze jeszcze będziemy się wymieniały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam:
    http://allegro.pl/zestaw-do-robienia-bizuterii-ponad-12-tys-elem-i2885725485.html

    OdpowiedzUsuń