Obserwatorzy

środa, 12 grudnia 2012

Plecione kulki

Znalazłam gdzieś na YouTube tutorial do zrobienia tych kulek, niestety linka Wam nie podam, bo go zgubiłam. Niektóre z tych kolczyków pewnie już widziałyście wcześniej, ale większość robiłam w dwóch egzemplarzach, żeby się wprawić i wykorzystać koraliki. 






Bardzo fajnie się je plecie, chociaż wychodzą bardziej kostki niż kulki, ale mi się bardzo podobają.

Następnym razem przedstawię Wam jakąś książkę wartą przeczytania .

Zapraszam na Allegro wystawiłam kilka nowych książek:



 


12 komentarzy:

  1. O jakie piękne :) A szczególnie te pomarańczowe :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne kolczyki! Mi najbardziej granat i biel (czy może krem). No to jak linka brak to poproszę mały kursik :) jeżeli jest możliwość :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ! Szczególnie te trzecie, ale inne też są super :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kolczyki z kulek:)
    Na pewno zerżnę pomysł tylko znajdę trochę czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. odnośnie wymianki bożonarodzeniowej w tym poście http://liebreizmalowane.blogspot.com/2012/12/wyniki-wymianki-dla-spoznialskich.html .....dziewczyna nie odpowiada na żadne moje wiadomości na poczte ani te zostawione na blogu :( ps. fajnie ze podoba ci sie mój plastik :)pozdrawiam Wiola

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że wzięło Cię na plecenie kulek z koralików. Kiedyś robiłam podobne, ale jednak troszkę inne. Fajne są bo bardzo efektowne a przy tym szybkie w tworzeniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te z niebieskim są piękne ! No i szare oczywiście <3
    Pisałąś u mnie o makramie, to bardzo proste ! Na dniach postaram się zamieścić jakiś prosty kurs zaplatania :) A dzisiaj będzie więcej bransoletek które zrobiłam :)
    Piękne rzeczy robisz !

    Pozdrawiaaam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam pojęcia jak to zrobiłaś, ale efekt jest :) Ciekawe jak wyszłyby z mniejszych koralików..?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo elegancko wygladaja. Kolekcja w sam raz na wigilijna kolacje i sylwestowe szalenstwa :)

    OdpowiedzUsuń