Obserwatorzy

piątek, 29 czerwca 2012

Candy Marynarskie

Wczoraj zapisałam się u Diany na wymiankę marynarską, która mnie zainspirowała do stworzenia tej broszki.
Jak Wam się podoba połączenie dżinsu z delikatnym szyfonem? Mam, nadzieję, że na tyle by zapisać się na moje Candy.

Obowiązują zasady takie jak wszędzie: 
  • zgłoszenie chęci udziału w komentarzu (jeden na osobę),
  • zamieszczenie na swoim blogu informacji o candy z banerem kierującym do tego posta (nie ogólnie do bloga)
  • tym razem zapraszam tylko osoby prowadzące blogi
  • do wygrania jest broszka prezentowana na zdjęciu, oraz wisior - niespodzianka, który stworzę do kompletu.



Do jutra do 24 można się zapisywać na Wymiankę Sówkową.

29 komentarzy:

  1. Zgłaszam się pierwsza:)uwielbiam styl marynarski, co widać po moich pracach. Twoja broszka jest kapitalna....

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję się z ogromną przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna :) zgłaszam się :)
    banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
    pozdrawiam, :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z miłą chęcią się zapiszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za zaproszenie :) oczywiście zgłaszam swój udział super zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z ogromną przyjemnością ustawiam się w kolejce. uwielbiam marynarski styl! tak modny w tym sezonie... ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miły komentarz pozostawiony u mnie oraz za zaproszenie na to Candy :)Z przyjemnością się dołączam :)Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się oczywiście :) Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się, lubię takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za zaposzenie i staję grzecznie do kolejki:)
    Zapraszam również do siebie na candy i konkurs :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się a banerek zaraz wkleje

    OdpowiedzUsuń
  12. Ustawiam się i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję za zaproszenie - z chęcią staję w tej kolejce, bo broszka bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się :)
    banerek oczywiście wkleiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam broszki a ta jest przepiękna! oczywiście nie może mnie tu zabraknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne rzeczy tworzysz , z wielką przyjemnością się zapisuję :) jolagry.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też chcę, w szczególności połaszę się na wisior, jest cudny. Szkoda tylko, że ja nigdy nic nie wygrywam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za zaproszenie i z chęcią się zapisuję na Candy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. O jakie fajne biżutki! Staję w kolejce i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ...fajna broszka...staję w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się dodałam info do notki link: http://beata98.blogspot.com/2012/07/siemka-dzisiaj-pokaze-wam-dwa-fajne-i.html i dodąłam cię do obserwatorów jako Beata.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem jak to się stało, że jeszcze mnie tu nie ma przecież ja kocham ten styl, więc oczywiście staję w kolejce po piękności

    OdpowiedzUsuń
  23. Broszka super się prezentuje, zapisuję się :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna! Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się Piękna broszka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj już widzę ja u siebie:P Zgłaszam się oczywiście. baner w zakładce CANDY CANDY:)

    OdpowiedzUsuń