Obserwatorzy

piątek, 14 września 2012

Podaj dalej wysłane w świat

Oto co przygotowałam dla dziewczyn : Żanety Natalii i Anety:

Żancia dostała ode mnie to :





Natalii wysłałam taką paczuszkę:





Do Anety powędrowały takie rzeczy:




Jak pamiętacie praca Anety zajęła pierwsze miejsce w plebiscycie wymianki sówkowej, a ja zdeklarowałam się, że wyślę prezent. Miałam wobec niej jeszcze inne zobowiązania i wysłałam więcej rzeczy.









Do wszystkik paczek dołożyłam słodycze i kawkę. 
Dajcie znać Dziewczyny czy jesteście zadowolone.









8 komentarzy:

  1. czy zadowolone ? jeszcze jak ! przynajmniej ja ...:)))dziekuje Ci kochana ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty przecudowne ! Pozdrawiam i przy okazji zapraszam do siebie na wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne cudeńka. A ja dziękuję za przesyłkę.Zaskoczyłaś mnie:)Wielgaśne uściski za tak miły prezencik:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne bizutki;)))) troche sie napracowalas;)))) ale warto bylo;))) mnie urzekl najbardziej wisior gronkowy w kolorze brazow;))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prezenciki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam po odbiór wyróżnienia :P

    OdpowiedzUsuń