Obserwatorzy

wtorek, 18 października 2011

Zabawa - Kochane mamy prezenty wymieniamy

Na blogu BABY IN THE HOUSE została zorganizowana zabawa 
pt " Kochane mamy prezenty wymieniamy". 
Zasady zabawy zostały opisane TU

Ja proponuje na prezent te kolczyki:
Książkę Harlana Cobena 
"Bez skrupułów"
(książka była czytana, jednak jest w dobrym stanie)

oraz 3 filmy - w sam raz na długie jesienne wieczory:
-Szkoła Uczuć
- Wbrew Regułom
- Zakazany Owoc

Mam nadzieję, że znajdzie się jakaś chętna kobietka:)
pozdrawiam

3 komentarze:

  1. co za akcja - rozegrała się w expressowym tempie hahah :-) nim się obejrzałam już się znalazł ktoś chętny na mój prezent!! dzięki serdeczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, tak... torszkę czasu upłynęło zanim zdecydowałam się czym by tu obdarować kolejną Blogowiczkę!!! Mój adres email w profilu-odezwij się ze swoimi danymi bym mogła nadać paczuszkę :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. NO I JAK WIDAĆ UDAŁO SIĘ!!! WIĘC CZEKAM NA EMAILA Z ADRESEM ;-)

    OdpowiedzUsuń