Obserwatorzy

piątek, 6 grudnia 2019

Pocket letter.

Z Izą z bloga w Altance umówilyśmy się na wymiankę Pocket Letter. Dla mnie było to pierwsze podejście i powiem szczerze, że więcej czasu zajęło mi planowanie, rozmyślanie niż samo wykonanie. Starałam by się praca była spójna pod względem kolorystycznym, mam nadzieję, że mi się udało.




Tył:

Od Izy dostałam taki:



Tył:


Bardzo dziękuję za zabawę🙂
Swoją pracę chciałam zgłosić na wyzwania:

Kwiat Dolnośląski KLIK

I grudniowe wyzwanie na blogu Świrów Rękodzieła

Kilka postów temu pokazywałam Wam wpis do dziennik, który przygotowałam dla Ewy. Dzisiaj dostałam od niej cudowny prezent, niestety poczta obeszla się z nim okropnie, co niestety widać. Mi jednak okładka bardzo się podoba i serdecznie za nią dziękuję.


15 komentarzy:

  1. Świetnie się wymieniłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękna okładka od Ewy. Niestety sama widziałam, jak Panie na poczcie kopią przesyłki, więc nie będę komentować :P Piękny Twój pocket letter, przyznam, że jeszcze nie robiłam żadnego, ale domyślam się, że planowanie go zajmuje dużo czasu. Sama wiem ile mi zajmuje zwykłe atc.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna wymianka, zapewne pocket letter jest bardzo pracochłonny, ale wyszło cudownie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kieszonki są przeurocze :)
    A prezent dostałaś fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba jestem nie na czasie, ale nie miałam pojęcia o istnieniu pocket letter. Pięknie się wymieniłyście.
    Szkoda, że poczta tak źle potraktowała wspniałą pracę Ewy.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna wymianka! Jeszcze nie widziałam takiej pracy :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze przyznać, że pomysł bombowy! Świetna zabawa! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę i słyszę o Pocket Letter. Nie zmienia to faktu, że to super sprawa :D A prezent od Ewy jest niesamowity! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się z naszej wymianki,mam zupełnie nietypowe życzenia świąteczne od Ciebie. Zawsze mi się podobało podzielenie postaci(sanie Mikołaja ) na dwie części.Muszę to wreszcie zastosować :) Również od Ewy otrzymałaś świetny prezent.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. O pocket letter już gdzieś coś czytałam, ale nie sądziłam, że to takie fajne. Super Wam wyszły te maleństwa, no i całość oczywiście też :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę że wymianka udana,pozrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne upominki. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały pocekt letter :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super :-) jeszcze nie robiłam pocekt letter, ale chyba w przyszłym sezonie wykorzystam pomysł;) dziękuję za udział w konkursie Świrów Rękodzieła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny pomysł! Swietne wykonanie!Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Świrów Rękodzieła

    OdpowiedzUsuń