Obserwatorzy

czwartek, 4 kwietnia 2013

Wymianka broszkowa podsumowanie


Atenkowo - Kgosia



Kgosia - Atenkowo



Zancia - Lisie Skarby



Lisie Skarby -  Zancia
 

Jolagry63 - Anko



Anko - Jolagry63


Silvanis - Pomieszane - Poplątane



Pomieszane - Poplątanie - Silvanis


AsziWanuhi - Iwona Piotrowicz



Iwona Piotrowicz- AsziWanuhi 


Margaretka - Joanna Prefecka



Joanna Prefecka - Margaretka



Paula - Moniśka



Moniśka - Paula



Madebymali - Aniołowo



Aniołowo - Madebymali 




Zwlekałam tak długo z opublikowaniem galerii, ponieważ Wy zwlekałyście z przysłaniem mi fotek, ale cóż okres świąteczny, więc wybaczam.

Bardzo się cieszę, ze stworzyłyście tak różnorodne prace. Napiszcie w komentarzu czy jesteście zadowolone i czy spodobała Wam się taka forma wymianki:) Proszę też o informację gdyby jakaś paczka nie doszła.

Jutro pokaża Wam jaką broszkę ja wysłałam do Bożenki i co otrzymałam:)

10 komentarzy:

  1. Ze swojej broszki jestem bardzo zadowolona:)prześlę Ci zdjęcie brakujące od aniołowo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne broszki dziewczyny zrobiły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zorganizowałaś fajną wymainkę :).
    Tyle broszek i każda śliczna :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wymiankę Tobie i Jolagry63. Broszkę dostałam śliczną. Moim zdaniem mini wymianki są fajne zawsze to mniejsze koszty przygotowania i wysłania prezentów co dla niektórych jest bardzo ważne. Serce w przygotowanie pracy zawsze należy włożyć bo każdy chce dostać wspaniałą niespodziankę a nie byle co. Słodycze, przydasie, kawki , herbatki można kupić w sklepie, talentu i zaangażowania w tworzenie rzeczy unikalnych nigdzie się nie kupi. Mnie się forma wymianki ograniczonej do jednego rękodzieła i czekolady którą uwielbiam bardzo się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie broszki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja swoją już kilka razy nosiłam, Więc ze swojego maczka jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie są świetne, ale niektóre wręcz powalają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana, zmieniłam adres bloga i teraz nie ma go w Twoim blogrollu ;( jeśli chcesz, możesz to zaktualizować

    OdpowiedzUsuń
  9. W 100 % zgadzam sie z Anko ;) te mini wymianki sa ...zajebiaszcze ;D ja dostałam sliczna broszke i jestem bardzo zadowolona :) ale Paula to wymiata - zdolniacha :) mam od niej czarną broche - cudowna ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieje ze Gosia , rowniez jak ja jest zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń