Obserwatorzy

piątek, 30 sierpnia 2019

Wymianki😉

W ostatnim czasie udało mi się zrealizować kilka prywatnych wymianek kartami ATC. 
Z Kamilą wymyśliłyśmy sobie tematy, Ona wybrała niebo, ja Alicję w krainie czarów. Przygotowałam takie karty:




Cała przesyłka:


Oni Kamili dostałam same śliczności




Udała się też zrealizować wymiankę z Marzeną


I z Martą




Powyżej to co od Dziewczyn dostałam, ja wysłałam cześć kart, które już pokazywałam. 

Bardzo dziękuję za zabawę😉


Chce się też pochwalić, że udało mi się pierwszy raz otrzymać wyróżnienie z wyzwaniu. Spodobała się TA praca w Szufladzie i otrzymałam bon do sklepu Art fan. Wybrałam siebie mnóstwo blyskotek. 








Również dziękuję 😉

6 komentarzy:

  1. Cudowne wymianki, same piękności. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wymianki.:) Gratuluję wyróżnienia i życzę dużo weny.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, ale świetnie! Gratulacje moja droga za wygrane wyzwanie! Nagrodę super sobie wykupiłaś :) Wymianka prezentuje się wspaniale, ateciaki co jeden to bardziej pomysłowy. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne są te maluszki! Wspaniałe wymianki. Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje udanych wymianek i wyróżnienia.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna wymiana - odrobinkę zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń