Obserwatorzy

poniedziałek, 1 lipca 2019

Kreatywna zabawa "PPP"

Biorę udział w zabawie u Lidki. Polega ona na połączeniu w jedną pracę 3 zdecydowanie różnych elementów. W drugim etapie były to:



W trzecim etapie natomiast: but, motyl i parasolka


Kartka powędruje do małej Asi:

Prace na zabawę miałam zrobione już wcześniej, ale jak wiecie lub i nie Lidkę w zeszłym miesiącu spotkała straszna tragedia. Jej Mama, a nasza blogowa koleżanka Krysia po długiej chorobie zmarła. Ciężko mi zebrać myśli i coś sensownego napisać, może jedynie tyle, że niekiedy nie trzeba znać drugiej osoby osobiście by czuć z nią więź, wystarczy mile słowo pod postem, czy kartka z życzeniami na święta. Będę o Tobie Krysiu pamiętać i ciepło wspominać.

Głupio mi wcześniej było zawrać Lidce głowę jakimis blogowymi zabawami, ale wczorajszy wpis i inf, że zwierzęca wymianka kartkowa będzie kontynuowana dały mi zielone światło.

9 komentarzy:

  1. Piękne kartki! Miło, że wspomniałaś o Krysi, ale na pewno teraz cieszy się z Waszych pięknych prac tam na górze... Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne obie :) Wspaniale połączyłaś niby te niepasujące do siebie elementy.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kartki. Bardzo przykre :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki, Darusiu.
    Wszystkim nam będzie brakowało Krysi i jej kącika.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Karki są przepiękne, życzę powodzenia w zabawie. Życzę również dużo zdrówka, dla Ciebie i bliskich. Pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne karteczki ! Nie miałam okazji poznać Krysi, ale szczerze współczuję Lidce. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne karteczki :) Bardzo mi przykro z powodu śmierci Krysi :(

    OdpowiedzUsuń