Obserwatorzy

piątek, 20 lipca 2012

Zanim się pożegnasz Mary Higgins Clark


Po śmierci rodziców Nell MacDermott wychowywała się u dziadka - charyzmatycznego republikańskiego kongresmana, który przeszedłszy na emeryturę, pragnie, aby dorosla wnuczka zajęła jego miejsce w Izbie Reprezentantów. Jednakże mąż Nell, Adam Cauliff, mIody i ambitny architekt, kategorycznie sprzeciwia się karierze politycznej żony. Dochodzi między nimi do gwałtownej sprzeczki, a tego samego dnia Adam ginie w eksplozji na swym luksusowym jachcie. Wypadek czy też perfidnie zaplanowane morderstwo? Pogrążona w rozpaczy Nell postanawia dowiedzieć się prawdy o śmierci męża. Pewnego dnia zgłasza się do niej znana nowojorska spirytystka i medium, Bonnie Wilson, twierdząc, że ma wiadomość od Adama z zaświatów.

Książkę dostałam w ramach prywatnej wymianki z Summer21, ja Jej wysłałam Cobena. 
Ostatnio czytałam inną książkę tej autorki i byłam lekko zawiedziona, jednak ta mnie pozytywnie zaskoczyła. Jedyne zarzuty co do powieści to dziwne rozłożenie akcji - do 2/3 strasznie powolne, ale później nabrała tempa, oraz długie opisy związane z osobistymi przeżyciami i przemyśleniami wewnętrznymi bohaterów książki.
Mimo wszystko jednak polecam:)

3 komentarze:

  1. Uwielbiam książki Mary i Carol Higgins Clark, bardzo szybko się je czyta, a akcja zazwyczaj jest dość ciekawa. To taki kryminały w spódnicy

    OdpowiedzUsuń
  2. jak miło widzieć już przeczytaną książeczkę:)Fajnie, że się podobała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ciekawa. Spróbuj przeczytać: Pokochać kogoś Jude Deveraux.

    OdpowiedzUsuń