Obserwatorzy

wtorek, 24 lipca 2012

podsumowanie wymianki sówkowej

Etoile dla Decokuferek


Decokuferek dla Etoile


Hanka dla Anko



Anko dla Hanka


T-Renia dla Angela Masa Solna




Angela Masa Solna dla T-Renia




Anula dla Diana


Diana dla Anula




Fiolka dla Kamila


Kamila dla Fiolka


Ivo dla Kgosia


Kgosia dla Ivo




Moniśka dla Na Wybiegu


Na wybiegu dla Moniśka


Atenkowo dla Zancia


Zancia dla Atenkowo






Przepraszam, że dopiero dzisiaj publikuje podsumowanie, ale czekałam do ostatniej chwili za zdjęciami, ale jak widzicie od dwóch dziewczyn ich nie dostałam, nie wiem czy wysyłały czy nie. Jeśli je otrzymam to uzupełnię galerię.

Zachęcam do głosowania na prace w systemie 3,2 i 1 pkt. Dla zwycięzcy tego głosowania przygotuje niespodziankę. Najładniejszą pracę wybierać można do końca tyg.




EDIT: drugą niespodziankę przygotuje dla osoby, którą wyłonie z głosujących.
Zapraszam do głosowania również osoby, które nie brały udzialu w wymiance.

16 komentarzy:

  1. Daruś Zancia pisała ,że nie zdążyła zrobić fotek więc weź ode mnie z bloga:) Dziękuję za super wymiankę . Cieszę się ,że brałam w niej udział:) Pozdrawiam wszystkie uczestniczki i ściskam mocno moją połówkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. 3pkt- Atenkowo dla Zancia
    2pkt- Angela Masa Solna dla T-Renia
    1pkt- Diana dla Anula

    Zagłosowałam na trzy osóbki. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zorganizowanie tak cudnej wymianki. A teraz moje głosy:
    3pkt - na_wybiegu za super torbę dla mnie:)
    2pkt - Atenkowo
    1pkt - Fiolka

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniśka bardzo mnie cieszy Twoja radość :-*

    ja także uważam to jedna z udanych wymianek i jestem niezmiernie szczęśliwa i zadowolona z prezentu jaki dostałam od Moniśki dlatego ja głosuję tak:
    3pkt - moniśka za piękną biżu (fotka nie oddaje uroku)
    2pkt - Anko
    1pkt - Kamila

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 pkt Angela Masa solna
    2 pkt Moniśka
    1 pkt Hanka

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prace są takie śliczne, że aż trudno się zdecydować :D

    3pkt - Kamila dla Fiolka
    2pkt - Hanka dla Anko
    1pkt - Atenkowo dla Zancia

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 pkt - Zancia
    2 pkt - Anula
    1 pkt - Na Wybiegu

    OdpowiedzUsuń
  8. atenkowo bardzo , bardzo Ci dziekuje!!!
    i głosuje:)
    3pkt- atenkowo za cudny prezent
    2pkt-hanka
    1pkt-anko
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciężko było się zdecydować ale oceniłam tak:
    3 pkt - Hanka
    2 pkt - Atenkowo
    1 pkt - Diana

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. 3 - Kgosia
    2 - kanka
    1 - Kamila

    OdpowiedzUsuń
  11. 3 - Atenkowo
    2 - Moniśka
    1 - Anko

    Fajna wymianka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne prezenty!

    3- Kamila
    2- Hanka
    1- Zancia

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem czy jeszcze się do głosowania łapię
    3-Anko
    2-Kamila
    1- Zancia

    Dziękuję też za mój przepięny prezencik sówkowy

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna wymianka...moje typy:
    3pkt-Hanka
    2pkt-Anko
    1pkt-Moniśka

    OdpowiedzUsuń
  15. Trudny wybór:)
    3 pkt. - Hanka
    2 pkt, - Moniśka
    1 pkt, - Anko

    OdpowiedzUsuń