Obserwatorzy

czwartek, 12 listopada 2015

Twórcze Inspiracje - recenzja

Ten numer gazetki miał cudowną okładkę. Bardzo mi się podoba, jest delikatna, nieprzeładowana. Na zdjęciu widzimy kilka świątecznych dekoracji, których kursy znajdziemy w środku:




Pracą która mnie najbardziej zauroczyła jest bombka ozdobiona kwiatami kanzashi. Zakochałam się w nich i powiem więcej jedną zrobiłam i jutro Wam ją zaprezentuję :






Na kolejnych stronach jest tutorial jak zrobić piękną bombkę, myślę, że to dla osób bardziej zaawansowanych rękodzielniczo, nie mniej jednak efekt jest cudny. 







Na małe drzewko, stroik znajdzie się również coś - zawieszki z koralików bądź haftowane.







Piękna frywolitkowa śnieżynka:



Dzieci też można włączyć w przygotowanie do świąt:




Wiadomo, że nie ma świąt bez pięknych kartek, można je również wyszyć. Spójrzcie jakie zabawne:







W Święta warto wyglądać elegancko, można znajdziecie trochę czasu by sobie przygotować taką kolię? Mi bardzo się podoba, choć zrezygnowała bym z tych frędzelków koralikowych, a na pewno nie zrobiłabym ich w tym kolorze.


Gazetka jest bardzo fajna, każdy z nich znajdzie coś dla siebie, a na pewno znajdziesz mnóstwo kursów na dekoracje bożonarodzeniowe.

3 komentarze:

  1. Recenzja super bardzo ciekawa i bardzo swiateczna. Chyba przejdę sie do empiku po gazetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie napisałaś recenzję :) A Twoja bombeczkę podziwiałam już na FB, jest piękna :D

    OdpowiedzUsuń