Obserwatorzy

niedziela, 6 września 2015

Miętowe kolczyki

Dawno nie publikowałam zdjęć kolczyków, bo dawno ich nie robiłam. Postanowiłam jednak przygotować kolejną dokładkę do candy. Powstały miętowe kolczyki z lawy wulkanicznej i fasetowanego kryształka. 


Chciałybyście je przygarnąć? to zapisujcie się na Candy:)


Przy okazji chciałam Was jeszcze zaprosić na wydarzenie dla pewnego małego chłopca.
Mały Witek ma guza w głowie, w Polsce lekarze rozkładają ręcę nie są w stanie nawet zdiagnozować zmiany, leczą dziecko po omacku - jedyna szansa to wyjazd do Niemiec. 
Pomogliśmy już tylu dzieciom, pomóżmy i temu maluchowi. 


Proszę o dołączanie, udostępnianie, zapraszanie znajomych i przekazywanie fantów :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo lubie lawe, ale do tej pory mialam do czynienia tylko z wersja czarna i bezowa :) ta jest super, wyglada jak gąbka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne sa :) takie prościutkie ale lawa dodaje im tego czegoś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. takiego kolorku lawy jeszcze nie widziałam, fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kolczyki :) Ja również staram się pomagać chorym dzieciom. Właśnie mam w planie zrobienie kilku drobiazgów na kolejną aukcję charytatywną.

    OdpowiedzUsuń