Obserwatorzy

poniedziałek, 30 września 2013

Kartka urodzinowa dla Oliwki

Oliwia jest Niestety ciężko choruje, 6. września 2012 roku zdiagnozowano u niej białaczkę.
Jej wielkim marzeniem jest dostać bardzo dużą ilość urodzinowych kartek. Dla Nas to jest krótka chwila, a ona będzie bardzo bardzoooo szczęśliwa.

Wystarczy jedna kartka aby zobaczyć jej uśmiech, niesamowitą iskierkę w oczach , która będzie płonąć coraz mocniej z kolejną kartką.

27. Października skończy 6 lat

Tak niewiele potrzeba, aby sprawić radość i zobaczyć na jej twarzyczce wielką radość chociaż przez chwilę...
P.s znamy marzenie Oliwci......uwielbia lalki "MONSTER" i wszystko co z nimi związane:))

Mam nadzieję, że uda się zebrać dużą ilość kartek dla Oliwki

Adres:
Oliwia Gandecka
ul.M.C.Skłodowskiej 11/26
65-001 Zielona Góra


"Uprzejmość tak mało kosztuje, a tak wiele można za nią kupić. "

UDOSTĘPNIJ TO WYDARZENIE I ZAPROŚ ZNAJOMYCH , IM WIĘCEJ OSÓB WIE TYM LEPIEJ ! Kochani, przypomnijmy sobie gdzie znajduje się najbliższa skrzynka pocztowa!

6 komentarzy:

  1. No to już wiem komu wysłać moją monsterową lalkę :) karteczkę też jakąś stworzę a u siebie na blogu z pewnością też napiszę

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna akcja ;) Co prawda monsterek nie mam i moja młoda też się nimi nie interesuje ale karteczkę stworzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i mi się uda zrobić jakąś kartkę tylko jeszcze muszę się dowiedzieć coś na temat tych mansterowych lalek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację - dla nas to tak niewiele... Na pewno coś wyślę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś wysłałam priorytetem więc mam nadzieję, że dojdzie na czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również słyszałam o akcji od mojej koleżanki z pracy która zamówiła u mnie kartkę na urodziny dla dziewczynki - wiec i moja kartka została wysłana :)

    OdpowiedzUsuń