Obserwatorzy

niedziela, 18 marca 2018

Z gniazdkiem...

Przygotowałam dwie karteczki z gniazdkiem i jajkami :) obie udekorowałam kwiatami, mimo, że podobne to jednak inne :)
Gniazdko z sizalu:

Kartkę zgłaszam na wyzwanie w Scrapkowie :)


Tutaj do zrobienia gniazdka użyłam sznurka,

więc pasuje na wyzwanie Gościnnej Projektantki w Szufladzie:)

Kartek w tym roku mam jak na lekarstwo, wysłałam tylko do dziewczyn z KTM i chyba tak pozostanie, nie wiem gdzie mi ten czas uciekł...
W poprzednim poście ogłosiłam kontynuację zabawy podaj dalej :) może ktoś się skusi

14 komentarzy:

  1. Śliczne, szczególnie ta pierwsza, taka bardzo wiosenna i pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się obie karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, same mogą służyć za dekorację.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dario! Bardzo piękne karteczki - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne gniazdka :) Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna praca :) Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne karteczki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne to gniazdko, dziękuję za zabawę w wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna, wielkanocna do granic mozliwości praca. Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiekna kartka:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzail w marcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne gniazdka uwiłaś na swych karteczkach ☺

    OdpowiedzUsuń