Obserwatorzy

czwartek, 31 stycznia 2013

Prywatna wymianka

Jakiś czas temu zaproponowałam Bożence prywatną wymiankę, bardzo mi się spodobał wisiorek i kolczyki, które zrobiła. Oto przesyłka, którą dostałam:




Bożce spodobał się komplet z różowej masy perłowej (ten, który przekazałam na aukcję dla chorego Marcinka, ale nie znalazł się chętny na zakup), ja dorzuciłam jeszcze wiosenną bransoletkę, oraz coś na ząb:



Jestem bardzo zadowolona i pewnie jeszcze kiedyś znów zaproponuję Bożenie wymiankę:)

A jak Wam idzie przygotowywanie prezentów na wymiankę czerwoną?
pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Fajne prezenciaki wymieniaki :) Zazdroszczę tego cudnego wisiora:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój nowy różowy komplet biżuteryjny - przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już wszystko mam przygotowane ;-)
    Wczoraj udało się upolować(!) pocztówkę z mojego miasta - na poczcie beznadzieja :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, zostalas nominowana do Liebster Award :)
    Pytania znajdziesz na moim blogu http://upominek.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już wysłałam i jest na miejscu

    OdpowiedzUsuń