Obserwatorzy

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Wymianka wizażowa

Jakiś czas temu pewna dziewczyna z portalu Wizaż poprosiła mnie o zrobienie wisiora z kolorystyce marynarskiej, w zamian ja wybrałam sobie książkę, ale z racji tego, że spodobały mi się dwie stworzyłam dwa komplety.
W sumie umawiałyśmy się na same wisiory, ale dołożyłam kolczyki i bransoletkę.








Obdarowana zadowolona, więc ja tym bardziej.
A jak Wam się podoba?

Pragnę jeszcze podziękować Fiolce, za piękną kartkę znad morza, oraz bałtycki piasek, a także Anecie, która wysłała mi dwie czapeczki dla Adasia i woreczki na suszoną lawendę.
Co dostałam możecie zobaczyć Tutaj.
Postaram sie jak najszybciej odwdzięczyć.

Jutro dodam opis i recenzję najpiękniejszej książki jaką czytałam nr 2.

4 komentarze:

  1. Cudowne komplety! Gratuluję udanej wymianki i prezentów:)! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne komplety:) Cieszę się ,że jesteś zadowolona z przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prosze bardzo;) jesli chodzi o Twoj komplecik to jest cudny;) wcale nie dziwie sie, ze obdarowanej sie spodobal;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wymianka!
    A jeśli chodzi o Twoje pytanie czy będe sprzedawać moje branzoletki to powiem szczerze że nie zastanawiałam się jeszcze. A byyłabyśmoże zainteresowana?? Jeśli tak napisz mi na emaila..
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń