Obserwatorzy

czwartek, 2 sierpnia 2012

Wymianka sówkowa podsumowanie plebiscytu

1. Atenkowo 14 pkt ( w tym 3 ode mnie)
2. Hanka 12 pkt ( w tym 2 ode mnie)
3. Kamila

1 pkt oddaje Anuli, choć to i tak nie zmienia klasyfikacji.

W głosowaniu wzięło udział 13 osób. 
Niespodzianka dla głosujących wędruje do Margaretki. 
Dlaczego tak? Margaretka jako jedyna wytypowała całą trójkę z " podium" co prawda dokładnie w odwrotnej kolejności, ale jednak. A w związku z powstałym ostatnio zamieszaniem wokół losowania postanowiłam go zaniechać. 
Adres Anety mam, więc proszę tylko o adres Margaretki. Dziewczyny napiszcie  mi na maila w jakim kolorze chciałybyście dostać ode mnie biżuterię.

Mam pomysł na kolejną wymiankę, tym razem mini...
co Wy na to znajdą się chętni?
pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Ja z pewnością będę chętna:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAAAAAAAA!!!!! :D wygrałam jakaś super niespodziankę?? :D Jestem przeszczęśliwa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo :))) Na candy będę chętna:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli wymianka MINI to ja będę chętna i mam nadzieję, że "nożna" kontuzja pozwoli mi zdążyć na czas dotrzeć na pocztę:)

    OdpowiedzUsuń