Obserwatorzy

czwartek, 9 lutego 2012

Prezent z Atenkowa


Anetko, kochana Dziękuje Ci bardzo :)
Dostałam przepiękną torebkę, w środku z kosmetyczką, ślimaczka dla Adasia, torbę na zakupy, fartuszek i poszewkę na poduszkę, piękne rzeczy... nie mogę na patrzeć, składam i rozkładam. 
Jeśli masz ochotę na kolejną wymiankę to jestem jak najbardziej za, już wiem co bym chciała:)

Tutaj możecie zobaczyć co wysłałam Summer21 za złapanie licznika. Podobają się Wam takie bransoletki?
pozdrawiam i przypominam o Candy :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo udana wymianka - ja najchętniej ukradłabym Adasiowi tego ślimaka :)
    p.s. doszedł mój e-mail?

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba dalej nic z tego? ja dostaję maile, a Ty chyba nie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się ,że paczucha sprawiła Ci radość.Naprawdę się bałam czy przypadnie Ci do gustu to co zrobiłam.A teraz zdradź mi o czym marzysz :)Z Tobą to zawsze i wszędzie Daruś:)))))A dla Adasia wycałuj od ciotki klotki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówisz i masz:) Tylko kochana poczekasz na powrót mojej niuńki z serwisu:)Oki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostałaś super niespodziankę :).

    OdpowiedzUsuń
  6. super rzeczy ;) sporo ich jest. Wszystkie piękne. A bransoletki mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń