Obserwatorzy

piątek, 26 października 2018

Różowe wyzwanie

W Klubie Twórczych Mam wczoraj ruszyło wyzwanie RÓŻOWE wyzwanie. Związane ono jest z faktem, iż październik jest miesiącem profilaktyki chorób piersi. Mam nadzieję, że skłoni Was do przemyśleń, być może do wybrania się na długo odwlekane badania. A oto moje inspiracje:
-kilka mediowych prac skarbonka dla Ninki, ramka i dekoracja na płycie CD z aniołkiem










- kartkę i zawieszki na choinkę


Czas tak szybko leci, że zapomniałam Wam pokazać cudną bransoletkę, która jeszcze we wakacje dostalam od Loli. W paczce były też przydasie, które chętnie wykorzystuje w mediowych pracach. Dziękuję 

Bardzo miłą niespodziankę mi zrobiła Lenka, wysyłając kartkę na imieniny. Dziękuję ☺

Mam nadzieję, że zechcecie wziąć udział w naszej zabawie. KLIK

13 komentarzy:

  1. Mnóstwo wspaniałych prac :) domek wygrywa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace!
    Dobrze, że jest ktoś, kto czasami przypomina, że wypadałoby się przebadać 👍
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Dario! Wszystkie prace są Przepiękne,Ale rameczka najbardziej mi się podoba - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace, nie wiem, która podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same śliczności ! Ramka i domek mnie zachwyciły bogactwem ozdób :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna karteczka jest już u mnie dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Anioł na płycie - fajny pomysł w nietypowym kolorze :) dziękuję za udział w zabawie DIY DT Barbetka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, że bawisz się z nami na blogu DIY zrób to sam. Przydał by się tutaj jeszcze nasz konkursowy banerek z płytami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa praca. Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY. Pozdrawiam, DT Monika

    OdpowiedzUsuń
  10. beautiful works. Good luck and thanks for playing along with us at DIY Zrob to Sam task. Hope to see you again

    Shylaa DT
    Adhiraacreations

    OdpowiedzUsuń