Obserwatorzy

sobota, 10 października 2015

Pas ciążowy cz. 3

Dziękuję za miłe komentarze pod poprzednim postem. 
Kolejny Pas ciążowy tym razem w trzech odcieniach fioletu. Pas wyszedł niewielki, dość skromny, ale mi osobiście bardzo się podoba:)
Pas był robiony na zamówienie, ale zamawiająca jakoś do dziś go nie odebrała. Przykre to bo sporo rzeczy musiałam specjalnie zamówić do tych pasów...., a w sumie zrobiłam jej 5. 
Z ciekawości zapytam jaka wg Was powinna być cena? 




A swoją drogą pochwalę się Wam, że dziś mamy swoje prywatne święto 6 rocznicę ślubu, a dokładnie 7 lat temu poznałam mojego męża :)

10 komentarzy:

  1. Piękny pas, cudne kolorki. Gratuluję szóstej rocznicy ślubu. Dużo szczęścia i miłości życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo miłości, i szczęśliwych chwil przez kolejne lata Waszego Wspólnego życia !!! Pas świetny, szkoda, ze tak Cię zamawiająca potraktowała, dodam znam to z autopsji, i wiem że to jednocześnie denerwuje i sprawia przykrość, o kosztach straconych( chyba ze sprzedasz komuś innemu) juz nie wspomnę. Na cenach się niestety nie znam , ale... Wyceń Sobie ] każdego kwiatka osobno, i sam pas, zsumuj to i dodaj czas poświęcony na "zmontowanie " pasa w całość, i wyjdzie Ci orientacyjna kwota. Np. małe kwiatki 3 złote, większe ok 10 itd

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne odcienie fioletu! Ehh, szkoda, ja już kiedyś też nie raz się tak nacięłam... i właściwie już raczej nie robię na zamówienie.
    Ciężko stwierdzić, ile powinien kosztować - nie mam pojęcia, ile kosztowały materiały, a do tego trzeba jeszcze przecież doliczyć czas :)

    A Wam życzę dalszej miłości!

    OdpowiedzUsuń
  4. magiczna rocznica :-)
    Wszystkiego Najlepszego! Niech wam się wiedzie :-)

    a ozdoba bardzo ładna, za mało wyceniłaś.
    A jak się babie nie podoba niech sobie chińszczyznę kupi

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten też w tych fioletkach :)
    Spóźnione ale szczerze życzę dla Was
    Wszystkiego Najlepszego i dużooo Love :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny, nie widziałam takiego czegoś, cena według mnie to 40zł minimum.

    OdpowiedzUsuń
  7. STO LATEK spóźnione z okazji wspaniałych rocznic :) a jeśli chodzi o pasy to kompletnie się na tym nie znam;/ ale kwiatuszki śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. STO LATEK spóźnione z okazji wspaniałych rocznic :) a jeśli chodzi o pasy to kompletnie się na tym nie znam;/ ale kwiatuszki śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń