Obserwatorzy

sobota, 5 listopada 2011

Wyniki Candy

Nie miałam ani siły ani czasu żeby ręcznie przygotować losy, więc skorzystałam ze strony RANDOM.ORG.

Oprócz nagrody głównej postanowiłam wylosować jeszcze dodatkową niespodziankę. Jeszcze nie wiem co to będzie, ale w ciągu kolejnych kilku dni coś przygotuje.


Nagroda główna wędruje do PESYMISTKI13 :)



Natomiast niespodzianka do ALEXANDRY :)

Proszę o przesłanie adresu do wysyłki na maila darjaa@tlen.pl, czekam do przyszłego piątku.

Przy okazji zapraszam na kolejne CANDY




5 komentarzy:

  1. ooo to ja:) ale się cieszę niesamowicie , bardzo dziękuję i gratuluję również Alexandrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. i znowu nici z wygranej ta maszyna losująca mnie nie lubi- tyle candy i tylko jedna wygrana dawno dawno temu...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje dziewczyny :)
    ale ty jestes szalona, znowu candy, nieskromnie zapisze sie ponownie, a noz widelec wygram :))
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczaczki... Jesteś pewna że ma być x? ;))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm....chyba chodzi o mnie ale się cieszę :) dziękuję pięknie za tę cudowną niespodziankę :*
    Idę pisać wiadomość :)

    OdpowiedzUsuń