Obserwatorzy

wtorek, 28 grudnia 2021

Ostatnia torebka...

 Dla rodziców w prezencie kupiłam kilka drobiazgów, które chciałam zapakować z celofan. Jednak mąż mi go nie kupił, twierdząc, że mam pełno torebek prezentowych. Teraz tak sobie myślę, że pewnie chodziło mu o te gotowe, sklepowe. Ja jednak nie wiele myśląc wzięłam szarą i zaczęłam ją ozdabiać. Skończyłam w Wigilie rano, a prezentuje się tak:




Myślę, że jest to fajny sposób na pakowanie prezentów, dlatego też zgłaszam ją (wszystkie poprzednie zresztą też) do zabawy w Klubie Twórczych Mam

KLIK

3 komentarze:

  1. Prześlicznie ozdobiona torebka! Sama w sobie jest już prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna torebka! Ślicznie ozdobiona i widać, że zawiera prezenty od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie ozdobiona torba prezentowa.

    OdpowiedzUsuń