Obserwatorzy

niedziela, 28 lipca 2019

Wymianka w Art-piaskownicy.

Witajcie. 
W czerwcu zapisałam się na bardzo ciekawą wymianę w Art-piaskownicy

Polegała ona na przygotowaniu dwóch identycznych kitów. Jeden zostawiliśmy dla siebie, drugi wysyłałyśmy do przydzielonej nam osoby. Drugim etapem zadania było przygotowanie kartki zarówno z materiałów otrzymanych jak i wysłanych.
Moja parą była Justyna, oto co mi wysłała i co z tego stworzyłam. 







Poniżej kit, który ja przygotowałam i prace :








Wymianka bardzo mi się podobała, ale najśmieszniejsze jest to, że miałam większy problem z przygotowaniem kartek ze swoich materiałów. 
Mam nadzieję, że dziewczyny z Art-piaskownicy, zdecydują się jeszcze kiedyś na powtórkę, bo chętnie wezmę w niej udział. 

13 komentarzy:

  1. cieszę się, że zabawa przypadła ci do gustu :) z zestawów powstały piękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem wymianę niestety przespałam :(
    Prześliczne kartki powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super zabawa, w takiej chętnie wzięłabym udział:)
    Karteczka wyszła świetna;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać że wymianka udana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zabawa, prace powstały super, udana wymianka! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna zabawa, a karteczki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawa zabawa i widzę piękne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna zabawa. I bardzo ciekawe efekty waszych wymianek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna wymianka i super karteczki.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna zabawa. Super kartki powstały.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa wymianka, taka niespotykana!
    Efekty interesujące!!!

    OdpowiedzUsuń