Obserwatorzy

sobota, 4 sierpnia 2018

Podaj dalej...

Wczoraj od Bożenki przyszła paczka w ramach zabawy podaj dalej, bardzo serdecznie za nią dziękuję. 
Zobaczcie co dostałam : słoik pełen jabłuszek, zakładkę do książki, mydełko, kosmetyk i książkę, która bardzo ciekawie sie zapowiada. 

Zapraszam teraz kolejne osoby do zabawy podpowiedzieć mogę, że prezent ode mnie bedzie bozonarodzeniowy i dojdzie w grudniu. 

Przy okazji chcialam Was zainteresować sytuacją małej Klary KLIK, dziewczynka ma 20 miesięcy i raka wątroby. W jej rodzinnej miejscowości w przyszłym tygodniu odbedzie sie kiermasz, może któraś z Was ma coś lub mogła by zrobić jakąś prace na tą akcję. Jeśli tak to piszcie do mnie na maila podam adres do wysyłki daria.krys@onet.pl. 

8 komentarzy:

  1. bardzo fajne prezenty dostałaś.
    Właśnie przygotowuję moje paczki do wysyłki więc spokojnie mogę zapisać się do zabawy u Ciebie.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dario, mam jeszcze prace podarowane na kiermasz dla Basi, podaj adres to wyślę i sama też coś dorzucę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dario! Wspaniały prezent - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezent dostałaś od Bożenki:)jeżeli mogę chętnie zapiszę się do zabawy:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty. Jestem pod wrażeniem. :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Cię Bożenka obdarowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezenty na bogato - fajne :)
    Tylko ma 20 miesięcy .... straszne !!

    OdpowiedzUsuń