Obserwatorzy

środa, 16 grudnia 2015

Czerwony wianek

Wianek powstał na styropianowej obręczy, owinęłam ją delikatną , siateczkową wstążką. Zawiesiłam mnóstwo różnych wstążek w kolorach, czerwonym, zielonym, złotym. Dołożyłam zielone gałązki, które udekorowałam czerwonymi bombkami i dzwoneczkami oraz gwiazdę betlejemską. I voila, jak Wam się podoba?





Tak się w tym miesiącu rozpędziłam z postami, iż obawiam się, że w styczniu nie będę miała już co pokazywać, ale chyba w każdej branży pierwszy miesiąc roku to sezon martwy. 

10 komentarzy:

  1. Wspaniały wianuszek, zachwycający jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super, bardzo świąteczny i pomysłowy, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwie świąteczny ;) fajnie Ci wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpisałam wczoraj już! :o spróbuję teraz wysłać ponownie, ale sprawdź spam ewentualnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny :) Bardzo wesoły wyszedł Ci ten wianek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny :) 100% świąteczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczny. Piekne prace tworzysz dopisuje sie do grona obserwatorow. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie połączenie kolorystyczne;)

    OdpowiedzUsuń