Obserwatorzy

czwartek, 17 kwietnia 2014

Bransoletka i prośba o pomoc




Bransoletka już dawno powędrowała w świat :) Mam nadzieję, że podoba się nowej właścicielce.



Przy okazji chciałam Wam kogoś przedstawić:

Nazywam się Julka - urodziłam się 24.07.2013r.Właśnie dzisiaj kończę 7 miesięcy. Przyszłam na świat z bardzo rzadką wrodzoną wadą nóżek(1:25000 urodzeń). W obu nóżkach nie mam kości strzałkowych,skokowych i piętowych.Poza tym kości piszczelowe są wygięte, stopy i kolanka źle ustawione.Stópki posiadają tylko po trzy paluszki. Aby uniknąć amputacji muszę przejść bardzo długie i kosztowne leczenie operacyjne.Być może będzie musiało się ono odbywać za granicą w USA u najlepszego specjalisty na świecie dr.Paley'a,gdzie koszty są niewspółmiernie wysokie ok.1 000 000zł. Moich rodziców nigdy nie będzie stać na taki wydatek , a tak bardzo chcą abym w przyszłości chodziła na własnych nóżkach i była samodzielna. 



Dlatego też dziewczyny proszę Was o dołączenie do wydarzenia na FB. 
o wspominanie o akcji na swoich stronach, blogach, o przekazywanie fantów i branie udziału w licytacjach.
Jeśli ktoś nie ma konta na FB, a chce coś podarować niech pisze do mnie na maila, podam dane do organizatorki.


7 komentarzy:

  1. Fajna bransoletka i jak bede publikować posta to roześle informacje o dziewczynce

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie,że udostępnię ;)
    Tylko niech się to świąteczne szaleństwo skończy !!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie,przy okazji życząc wesołych,Zdrowych Świąt :)***

    OdpowiedzUsuń
  3. z chęcią wspomnę na fb, chociaż tak mogę pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobry pomysł z tą pomocą


    ps. a u mnie? konkurs z GLITTER na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bransoletka :) ładnie tu u ciebie :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. olej kokosowy u mnie też się nie sprawdził, bardzo puszył mi włosy- beznadzieja ;/ ale olejek z kiełków pszenicy genialnie działa na moje suche końce :)
    mam nadzieję, że dotrze jutro kartka, dam znać na pewno i zrobię zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń