Obserwatorzy

czwartek, 25 lipca 2013

Po raz kolejny trafiłam na stronę...

Siepomaga.pl i postanowilam również Was na nią zaprosić. Z jednej strony serce się kraje, gdy człowiek widzi ile dzieci walczy o życie, a rodzice wręcz błagają o pomoc. A z drugiej budzi się we mnie złość na rząd, państwo, biurokrację i na całą ludzką obojętność..
Może Wy w wolnej chwili przejrzycie te profile i przekażecie na czyjeś konto kilka złotych? 2, 5, 10 ? Nieważne,  ważne by nie być znieczulonym na ludzką krzywdę...

Co do rękodzieła, jakoś w ostatnim czasie nie mogę się zmobilizować ani do tworzenia, ani nawet do wstawiania zdjęć i pisania postów, ale niedługo Wam pokażę co dostałam od Mrumru z ramach podaj dalej i ogłoszę kontynuację zabawy, zrecenzuję Wędrującą książkę od Diany i  pokażę zaległe biżutki...

Póki co kolejny raz zapraszam Was do zapisów na wymiankę


Gdyby komuś spodobała się tematyka wymianki, a nie może w niej uczestniczyć, to proszę by choć wstawił banerek na swoim blogu, o ile to nie problem.

W przypadku gdy lista chętnych będzie nieparzysta zrobię łańcuszek, natomiast gdy będzie odwrotnie połącze Was w pary, choć jeszcze się nad tym zastanawiam...
Brałam ostatnio udział, a właściwie biorę udział w wymiance, gdzie organizatorka zrobiła łańcuszek, jednak wiemy tylko do kogo robimy paczkę, od kogo ją dostaniemy będzie niespodzianką.
Co o tym pomyśle sądzicie? Chciałybyście też tak czy wolicie tradycyjnie?


7 komentarzy:

  1. Jako że bardzo lubię niespodzianki to takie rozwiązanie mi się podoba. Choć po wymiance "recyklingowej" uważam, że znajomość adresatki prezentów tez jest ważna - lubię robić prezenty dla konkretnej osoby wiedząc co może sprawić jej radość.
    Tak więc uważam, że obydwa rozwiązania są dobre.

    Tę wymiankę chyba będę musiała sobie odpuścić - wobec nowych obowiązków cierpię na brak czasu, ale banerek powiesiłam na blogu zaraz na początku, żeby nie przegapić terminu zapisów gdybym się jednak zdecydowała.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie lubie wymianek łancuszkow i jesli u Ciebie tak bedzie wolałabym zrezygnowac z wymianki ;(((

    OdpowiedzUsuń
  3. wole tradycyjna wymianke , jakos tak zwyczajnie zwyczajna jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jesli to tradycyjna forma to pisze sie chetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja myślę, że oba rozwiązania - i pary i łańcuszek - są dobre, choć przyznam, że w wymiance łańcuszkowej nie brałam jeszcze udziału... Ale jeżeli chodzi o łańcuszek- niespodziankę, to nie do końca wierzę, że osoba robiąca paczuszkę powstrzyma się, aby nie podpytać o preferencje co do upominku... Choć może się mylę?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie wszystko jedno, którą formę wybierzesz. W kilku wymiankach brałam udział i np. u moteczka są to właśnie łańcuszki - nie ma też problemu z prezentem, bo przecież wiemy dla kogo go przygotowujemy, nie wiemy tylko kto przygotowuje dla nas :)
    Pozdrawiam wakacyjnie - Magda (www.maagdas.blox.pl) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jesli łanczuszek to ja tez rezygnuje....

    OdpowiedzUsuń