Obserwatorzy

poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Wakacyjnie

Zostałam zaproszona przez Anetę z Atenkowa do wzięcia udziału w zabawie Wakacyjne wspomnienia :)


To są ubiegłoroczne wakacje w górach. Byliśmy w Karpaczu, ale to zdjęcie zostało zrobione w Czechach:) Były to wakacje wyjątkowe, bo pierwsze z Adaśkiem. W tym roku kierujemy się w przeciwną stronę do Świnoujścia. 

Do dalszej zabawy zapraszam:


Dzisiaj ostatni dzień zapisów na to candy. Serdecznie zapraszam.


Przypominam także o Candy rocznicowym.



Co do Wędrującej Książki, to nie mam kontaktu z Indią. Udostępnij swój pamiętnik, bądź podaj adres email. To samo tyczy się OliwkiEwki, która zapisała się na Candy rocznicowe.

3 komentarze:

  1. Jak miło zobaczyć całą rodzinę w komplecie :) uwielbiam góry. Chętnie i ja powspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zaproszenie (tylko ja nie mam wspomnień wakacyjnych), bo nigdzie nie wyjeżdżam, wakacje to dla mnie praca albo szkoła (tzn.szkoła to praktyki albo plenery).
    Niestety i brak kaski na podróże:(

    OdpowiedzUsuń